Sunday, November 18, 2012

@n_izzah Terima #LGBT ? Astaghfirullahalazim....

Selepas mengakui umat Islam bebas untuk menukar agama,Nurul Izzah yang sekarang ini sudah diangkat menjadi ikon kepada human right dan freedom of speech. Masakan tidak apabila beliau yang mengikut jejak langkah papanya mengiktiraf perkahwinan sejenis.

Nurul Izzah menolak larangan agama demi mazhab human right dan freedom of speech  .Islamis Moderate yang diajar oleh Anwar sekarang ini sudah membuahkan hasil.Anaknya sendiri anggap pendekatan agama yang melarang kemungkaran adalah tidak menghormati kepada hak individu.

Kenyataan Nurul Izzah mencerminkan pihak pakatan menerima apa saja asalkan tertegaknya human right yang secara langsung hukum hakam agama ditongsampahkan.

"Sebagai seorang Muslim, saya boleh terima (LGBT). Pada saya, sesiapa yang melakukan orientasi seks mereka di tempat peribadi, kita tidak boleh mengambil tindakan (terhadapnya).
Dahulunya beliau tidak faham  hasil daripada pengalaman beliau melihat aksi papanya sendiri di bilik bacaan yang ketika itu menyebabkan kerasukan?Adakah kini beliau sudah faham kenapa papanya bersifat begitu hingga bersekongkol dengan suaminya menyorokkan satu insiden membabitkan siswa dari utara dengan papanya.

Jika kerajaan barat seperti Perancis dan Australia  menolak rang undang undang perkahwinan sejenis, kenapa pula para pemimpin pakatan dilihat condong kepada pemikiran dan kebebasan beracuankan Amerika.

adakah jika ditakdirkan pakatan memerintah mereka membenarkan perkahwinan sejenis? Apakah ditakdirkan satu hari nanti anda boleh terima Isteri kepada anak lelaki anda adalah LELAKI? Atau suami kepada anak perempuan anda adalah WANITA?

Tapi itu semua tidak menjadi hal, pakatan akan usahakan demi kebebasan dan hak asasi manusia.

Source : http://www.pisau.net/2012/11/saya-boleh-terima-lgbt-nurul-izzah.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed:+pisau/BlSP+(PISAU.NET)&m=1


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive