Sunday, November 25, 2012

Text Penuh Doa 'KO BN'.. Terima Kasih Pembangkang!

Ini adalah text penuh doa KO BN yang dibacakan pencacai PAS semasa muktamar diorang hari tu.

"Hasbunallah wa ni'mal wakil (7x). Ya Allah…Mudahkanlah perjalanan kami ke Putrajaya (4x)..kuburkanlah UMNO dan Barisan Nasional (BN) (3x) dalam Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13 ini. Kezaliman UMNO dan BN 50 tahun lebih kepada agama Mu, hamba Mu dan kepada negeri kami ini.

Ya Allah…Engkau mengetahui tentang hal kami. Kami berkumpul di tempat yang penuh berkat di mana engkau mengetahui tentang hal kami. Kami hamba-hamba Mu Ya Allah…Datang dari jauh dan dekat, berkumpul di tempat yang berkat, di malam yang berkat.

Ya Allah…Ampunilah dosa kami, dosa kedua ibu bapa kami (4x) melalui perhimpunan munajat kami Ya Allah. Kami hamba-hamba Mu Ya Allah. Sekiranya Kamu mengampuni dosa-dosa kami Ya Allah. Kamu Tuhan maha pengampun lagi maha kasih sayang.

Ya Allah…Kuatkanlah iman kami, murahkanlah rezeki kami, amankanlah rumah tangga, negeri dan negara kami, cemerlangkanlah anak-anak kami. Anak-anak kami adalah amanah daripada Mu Ya Allah. Berilah mereka berjaya di dunia dan akirat nanti, berilah mereka berjaya untuk menolong sunah Nabi Muhammad S.A.W.

Ya Allah…hukumlah UMNO. Ya Allah… Hukumkanlah UMNO dan BN. Ko! BN, Ko! BN, BN Ko!, Ko! BN, BN Ko!, BN Ko!, BN Ko! dalam PRU-13 ini Ya Allah. Mudah-mudahan dalam perjalanan kami ke Putrjaya Ya Allah dengan begitu sekali mudah dengan pertolongan Mu Ya Allah.

Kalaulah Kamu pernah tenggelamkan firaun di dalam laut. Kamu telah izinkan bumi Mu telan Qarun. Ya Allah…Kamu telah laknat Namrud dan begitu juga Abu Lahab. Maka sungguh mudah untuk Kamu bagi menjahanamkan UMNO dan BN dalam PRU-13.

Tidak larat kami nak lihat anak-anak kami dalam suasana yang tidak selamat di dalam dan luar rumah dengan ragut, rogol, bunuh, bakar, cincang manusia dan begitu juga dengan bermacam-macam jenayah dan begitu juga dengan bermacam-macam rasuah.

Ya Allah…Habislah negara kami ini dijual oleh UMNO. Singapura dah habis Ya Allah, Pulau Batu Putih dan Tanjung Pagar. Ya Allah…Hancurkan UMNO tumbangkan BN

Rasulullah wa'alaa saidina muhammad wa'alaa alihi wasabi hi wasalam walhamdullillah hirabil aalamin. Allahhuakbar (3x)."

P/S : Agak2 boleh makbul ker kalau macam ni?
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Anonymous said...

Saya rasa admin yang post entri ni pun tak ada akal nak fikir isi mendalam doa PAS tu.

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive