Thursday, August 15, 2013

#PemilihanUMNO13: MT UMNO PERLU BARISKANKAN ORANG MUDA SEBAGAI SAYAP PARTI!! #UbahUMNO


Ramai tokoh muda berwibawa yang sudah melangkaui usia 40 tahun, tidak memungkinkan untuk mereka terus bersama dalam barisan perjuangan Pemuda UMNO.

Tokoh-tokoh ini harus diangkat ke barisan hadapan, tidak perlu menunggu tua & berlapuk untuk memastikan cetusan pemikiran mereka sentiasa diperhalusi dalam memperkukuhkan daya saing UMNO.

Kita imbas kembali barisan MT yang dipilih dalam pemilihan 2008 lalu, berapa keratkah diantara mereka yang betul-betul menganggap MT adalah platfom memperkuat parti dan menggemuruhkan lagi suara bangsa... atau sekadar menguji populariti diri semata.



Jadi gua sarankan di sini, generasi pemimpin muda dalam UMNO yang telah melepasi umur Pemuda jangan gentar untuk cuba bertanding merebut jawatan MT. Pastinya arus sokongan sekarang berubah bila semakin lantang suara-suara di peringkat akar-umbi yang mahukan perubahan dalam UMNO.

Perubahan yang lebih baik bagi memastikan rintihan setiap aras generasi diperdengarkan, dan tokoh-tokoh muda pastinya diperlukan lebih ramai berdiri di jawatan Ahli Majlis Tertinggi!! - 1Peluru

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive