Tuesday, September 10, 2013

#ExcoCandidates: SELAMAT PEGANTIN BARU SHEIKH NAFIQ ALFIRDAOUS!! #SheikhNafiq4Exco #PemilihanUMNO #IkonBelia


Tahniah kepada saudara Sheikh Nafiq Alfirdaous, bekas Tokoh Belia Negara 2009 merangkap calon Exco Pemuda UMNO bagi Pemilihan tahun ini. Alhamdulillah, Sheikh selamat diijabkabulkan 2 hari lepas (8 September 2013) dengan pasangannya Jeffina. Ucapan tahniah saja yang dapat diucapkan sebab tak berkesempatan hadiri majlis atas kesulitan tertentu. Harap kekal ke anak cucu dan dapat menggalas jawatan Exco nanti. 

Baca blog DOUBLE-Y untuk lebih lanjut. Dia pergi, aku tak... hehhe
" ..... Sambungan........ 
Sheikh Nafiq yang kini berjawatan sebagai Ketua Pegawai Eksekutif dalam sebuah syarikat IT turut menggalas tugas sebagai Pengerusi Biro Ekonomi & Keusahawanan Pemuda UMNO Bahagian Pulai iaitu bahagian yang diketuai oleh Datuk Nur Jazlan. 
 
Saya bertanya kepada rakan yang memperkenalkan saya kepada Sheikh Nafiq, apakah kekuatan yang ada pada Sheikh Nafiq sehingga dia berani menawarkan diri untuk bertanding sebagai Exco Pemuda UMNO Malaysia.
 
Adakah dia mempunyai jati diri dan pendirian dalam dalam memperjuangkan isu Islam dan hak orang Melayu, adakah dia mahir berpidato dan berhujah, apakah kekuatan dia di bahagian?
Risik punya risik, maka terburailah cerita satu persatu... "
 
Seterusnya


No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive