Friday, September 6, 2013

ISU SKANDAL DENGAN ISTERI ORANG: APA KOMEN ISTERI ADI PUTRA?


“Jangan mudah hukum dia”

Hanya sebaris ayat... Itulah yang diperkatakan oleh Aida Yusof, apabila suaminya didakwa mempunyai skandal dengan wanita lain, tambahan pula berstatus isteri orang. Aida juga berkata, lontroversi ini tidak akan sesekali menggugat keharmonian rumah tangga mereka.

Dalam laporan yang disiarkan HIP, Aida Yusof menyatakan akan tetap berdiri teguh di belakang suaminya walau apapun yang terjadi dan menggangap orang boleh berkata apa sahaja mengenai Adi Putra namun beliau lebih mempercayainya kerana tahu apa yang sebenarnya berlaku.

Adi Putra mesra bersama Isterinya, Aida Yusof
Dalam masa yang sama, beliau menjelaskan secara umum kepada media bahawa tindakan Adi Putra mendiamkan diri setelah kontroversi ini disiarkan oleh media, bukan kerana mahu melarikan diri sebaliknya tidak mahu menganggu/menghormati tugas pihak polis yang sedang menjalankan siasatan berkenaan kes itu.

Aida atau merangkap pengurus kepada Adi Putra turut menyatakan lagi, Adi Putra tidak melarikan diri ke mana-mana malah dia dalam keadaan baik-baik saja dan langsung tidak tertekan dengan keadaan sebegini.

Menurut cerita-cerita di media sosial pula, 'Second Hero' KL Gangster ini didakwa saling berbalas mesej dan bertukar gambar lucah dengan seorang wanita yang berusia 30 tahun, dalam tempoh perkenalan yang sahaja baru seminggu dan suami wanita berkenaan telah membuat aduan berhubung perkara itu

Dalam pada itu, beberapa laman blog, mula menyiarkan beberapa keping foto seorang wanita yang didakwa mempunyai kaitan dengan kontroversi skandal Adi Putra.

Sumber

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive