Tuesday, September 24, 2013

#PemilihanUMNO: #YBShamsulAnuar4MT MENGAPA YB SHAMSUL PERLU DIBERI PELUANG DALAM KERUSI MT?


Seperti apa yang saya tuliskan sebelum ini mengenai YB Shamsul Anuar Haji Nasarah (baca profilnya diSINI), banyak sebab positif yang perlu dititikberatkan oleh perwakilan supaya dia dapat menggalas jawatan sebagai Ahli Majlis Tertinggi UMNO bagi Pemilihan kali ini.

MENURUT ASTRO AWANI:
"Keputusan itu saya buat setelah mendapat restu Pengerusi Badan Perhubungan Umno negeri (Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir) dan pemimpin Umno negeri," katanya kepada pemberita selepas Majlis Hari Raya Aidilfitri Parlimen Lenggong di sini, pada Ahad. 
Pengerusi Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) itu berkata beliau bertanding bukan untuk kepentingan peribadi sebaliknya hanya ingin berjuang demi agama, bangsa dan negara. 
"InsyaAllah dengan pengalaman saya dalam gerakan belia di mana saya pernah memegang jawatan di pelbagai peringkat negeri, kebangsaan dan antarabangsa, sehingga pernah menjadi presiden Majlis Belia Malaysia (MBM) serta pernah menjadi exco Pemuda Umno Malaysia, saya harap dapat membantu parti menarik sokongan muda," katanya.

IMBAS KEMBALI


 

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive