Thursday, March 20, 2014

#PRKKajang: AIRMATA WAN AZIZAH HANYA TAKTIK UNTUK TAGIH SIMPATI RAKYAT SERTAI #Reformasi2!!!


Malam ini program yang diatur oleh Prof Redzuan UMCEDEL yang merupakan bekas Presiden ABIM yang cuba menafikan kaitan dengan Anwar Ibrahim penipu tapi ingat orang tak tak tahu.


Program itu akan cuba memberi satu spin yang ada sentuhan legal hasil persembahan Latheefa Koya yang cuba mempertikaikan keputusan Mahkamah Rayuan. Malangnya cerpen 20 muka surat drama perundangan versi Anwar itu sudah bocor.

Dipetik dari The Flying Kick


.... apabila mereka sendiri melakukan fitnah secara terang-terangan, mereka memberikan alasan, itu adalah PERJUANGAN RAKYAT. Mereka sentiasa berselindung, sentiasa mendabik dada bahawa mereka adalah yang benar.

Sedangkan PKR sendiri hidupnya bermula dengan FITNAH, perjalanannya penuh FITNAH, bahkan dipimpin oleh golongan penfitnah yang kerja mereka hanyalah untuk menyelamatkan KOTE BENGKOK Anwar Ibrahim dan membela perlakuan songsangnya dengansegala macam alasan.

Skrip KEMPEN DNA (DATO' NAJIB ALTANTUYA) - Maklumat dan Fakta Kes Selepas Kes Pendakwa Selesai sudah pun bocor.

Dari hujah sehinggalah kepada kronologi yang disediakan untuk kemudahan tukang kempen PKR menabur fitnah,cukup lengkap dan mengesahkan bahawa PKR sebenarnya adalah angkatan penfitnah terulung di Malaysia semenjak tahun 1957.

DAP yang telah mencetuskan tragedi berdarah sekalipun, tidak melakukan pembohongan yang sebegitu karut sebagaimana PKR.

Contoh terbaik ialah:

Hujah Ke-2 muka surat 13 skrip berkenaan:

Tidak ada Bukti Penemuan, Malah Sampel Yang Diambil Menimbulkan Keraguan.

Terang-terang si penulis skrip menyatakan bahawa kedua-dua pemeriksaan kesihatan di Hospital Pusrwai Kuala Lumpur dengan secara jelas menyatakan bahawa tidak berlaku sebarang penetrasi atau pun tanda-tanda bahawa penetrasi telah berlaku.

Walhal apa yang berlaku adalah sebaliknya. Pemeriksaan awal di Hospital Pusrawi tidak dibuat ke bahagian dalam dubur memandangkan kes itu adalah kes jenayah. Sebarang kes jenayah kemudiannya akan dirujuk kepada Hospital Besar Kuala Lumpur.

Begitu juga dengan pemeriksaan doktor biasa di Hospital Besar Kuala Lumpur yang akan membuat pemeriksaan luaran, manakala pemeriksaan dalaman bagi tujuan forensik dan klinikal akan diserahkan kepada doktor pakar.


Untuk Selanjutnya [klik SINI]

Pembohongan mereka berasaskan Saiful tidak ada di kondo (auta yang susah untuk diterima akal), tiada bukti perubatan (auta basi yang di recycle), penafian air mani wujud (yang ditolak hujah di mahkamah rayuan) dan rekaan bahawa sampel DNA dari dubur Saiful telah bertukar tangan (rekaan yang ditilak mahakmah rayuan).

Maka akan dikatakan ini adalah ulangan konspirasi 1998. Konon Saiful ada jumpa Najib dan Rosmah dua hari sebelum kejadian sodomi.

Kempen PRK Kajang ini bukan berasaskan isu rakyat tapi isu dubur yang jadi keseronokan Anwar. Malah mereka cuba adakah finale ala Reformasi 1998.


Skrip Neng Azizah menangis pun akan diulang tayang juga. Usaha sedang dilakukan untuk membawa seramai pelajar-pelajar



Malah penuntut-penuntut dipancing dengan wang untuk datang:


Janganlah membuang masa kerana Kajang akan jam seteruk-teruknya dan penduduk Kajang tdak akan keluar dari rumah dan kawasan. Malah maklumat yang diterima SAMM dan UNit Amal akan lakukan huru hara tapi persaalahkan BN.


Bagi student yang nak datang, nak pergi makan masa tiga jam dan balik makan masa tiga jam. Memang seronok ... tapi kerja buang masa punya kerja.

Kes kali ini lebih solid dari kes dahulu. Itu pasal tiada orang dulu yang bersama Anwar lagi melainkan Azmin dan Saifuddin Nasution...

Itu pun Azmin akan mula tentang Anwar setelah menyedari dirinya diperguna. Kalau Azmin boleh diperguna, inikan pula kau orang yang masih hidung berhingus. - The Unspinners

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive