MY PORTFOLIO

Monday, March 31, 2014

MARI KITA LIHAT SIAPA SEBENARNYA YANG DEDAHKAN AIB @anwaribrahim??


Pembangkang tidak henti-henti menuduh bahawa Barisan Nasional adalah merupakan dalang yang mendedahkan/menfitnah Ketua Pembangkang bahawa dia merupakan seorang peliwat.

Hakikatnya, seperti apa yang didedahkan oleh Saudara Ramesh Rao, Karpal Singh harus bertaubat , dan menceritakan kepada rakyat Malaysia kejadian sebenar mengenai isu yang dikatakan Karpal pada 22 OKT 1997 di Parlimen depan Tun M dan Anwar sendiri. Selepas tu Karpal telah membuat sidang akhbar pada tahun 2009 bahawa ' Anwar Ibrahim harus bertaubat '.

Saksikan video dibawah:


Dengan umur yang sudah berada dihujung-hujung, sebelum mati, Karpal harus ceritakan kepada seluruh rakyat Malaysia kebenaran disebalik "Anwar Ibrahim Harus Bertaubat". 

Tak cukup dengan itu, siapakah yang menggelarkan gelaran Al-Juburi kepada Anwar? Mat Sabu kan?


Berikut adalah video penerangan daripada bekas hakim yang terlibat isu liwat Anwar. Apa-apa pun, saya sebagai blogger yang menuntut kebenaran ingin DESAK Karpal Singh supaya dedahkan cerita yang sebenar!!!

Rujuk juga di SINI

No comments:

Post a Comment

Saya tidak akan bertanggungjawab dengan sebarang komen yang boleh mengguris perasaan pihak lain dan komen yang berunsur provokasi dan yang boleh mencetuskan kontroversi. Terima kasih.

Sebarang kemusykilan emailkan kepada muhamadhafizzudin@gmail.com.

THANKS!