Thursday, July 12, 2012

@realDrMAZA mem-'BALA'kan @tunfaisal

Aku bukan nak back up @tunfaisal dalam isu ni tapi aku terfikir sendiri sejak bila seorang ulama' ataupun mufti yang mungkinnya lebih arif tentang agama, boleh di'naikkan darjat' menjadi TUHAN untuk menentukan bala seseorang?! Siapa yang syirik kat sini? Aku ke Dr Maza @realDrMAZA ni sendiri?!

Aku masih ada rasa hormat kepada ulama' negara dan orang yang lebih arif perihal agama tetapi sewajarnya issue politik tidak dicampur adukkan dengan emosi. Be professional @realDrMaza , people judge....

Berdasarkan print screen yang ada ni, aku tak nampak Tun Faisal melatah. And it starts dengan questions je. Yang Dr Maza ni nak gelabah tak tentu pasal ni apehal eh? Aku malas nak ulas panjang lah. Ada akal fikir sendiri. Sejak bila ulama' ada kuasa mem-bala kan orang, nanti aku cari lah kalau-kalau ada dalil ke apa2 yang aku jumpe aku share lah ye dengan korang. Adiosa

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive