Wednesday, September 2, 2015

HIMPUNAN MELAYU BERSATU - UMNO PAS BAKAL BERSATU HANCURKAN DAP!




AYUH BANGSA MELAYU BANGUNLAH PERTAHANKAN RASULULLAH SAW DAN PEMIMPIN ISLAM NEGARA KITA YANG DIHINA OLEH CINA DAP KOMUNIS BENTUK BARU


Satu Perhimpunan Rasaksa HIMPUNAN RAKYAT akan diadakan di BUKIT BINTANG pada 16 SEPTEMBER 2015. SELURUH orang Melayu ahli UMNO dan PAS dijangka memenuhi Bukit Bintang tanda Solidariti di atas perbuatan Kurang Ajar Komunis Cina bentuk baru aka DAP.

Semasa BERSHIT 4.0 orang-orang Cina Menghina-hina dan memijak-mijak kepala Hj Hadi dan Perdana Menteri Islam Melayu.

Semua umat Islam dan orang Melayu dijemput hadir untuk menunjukkan kepada orang-orang Cina yang Kurang ajar bahawa masa orang Islam bersabar sudah tamat, kesabaran sudah hilang.

7 comments:

Anonymous said...

Bukan kah umat Islam itu bersaudara? Bukan kah orang Melayu itu berimankan roh Islam? Wasiat & pesanan terakhir Baginda Rasulullah sebelum Baginda wafat adalah supaya umat Islam berpegang teguh kepada Al Quran dan hadis Rasulullah. Sesudah ini tak usahlah keluar fatwa sesat yang hanya mengakibatkan putusnya hubungan silahturrahim sesama saudara Islam. Padahal ada ancaman didalam Al Quran dan Hadis bahawa haram masuk syurga sekiranya kita memutuskan silaturrahim sesama kita.

Insyallah bersatunya UMNO dan PAS bukanlah untuk menghancurkan sesiapa tetapi untuk membuktikan kepada semua bahawa Islam tidak mengancam sesiapa pun sebab Islam adalah sejahtera sifatnya. Buktinya semenjak awal kemasukan orang Cina dan India ke tanah Melayu dulu datuk nenek mereka tak merana pun dikerjakan oleh orang Melayu. Mengapa pulak sekarang apabila orang Cina sudah kaya raya mereka berasa hidup mereka lebih terancam daripada nenek moyang mereka yang datang ke sini sehelai sepinggang sahaja dulu?

ImJack said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Harap2 najib sudi lah bagi rm100k seorang utk Melayu baju merah yg nak turun sokong dia nanti...rm2.6b yg pak Arab derma tu banyak.. ak luak pun...sesama Melayu kita tak kan lah loket nak bagi...bersih baju kuning aritu wat slogan UNDUR NAJIB...perhimpunan baju merah nanti mesti buat slogan 'sokong najib'

Anonymous said...

seorang sekurang2nya rm2600 ribu!!

Anonymous said...

Ini tanah melayu!!!! X puas hati pergi keluar dari sini!!!! Cina babi!!!!

Anonymous said...

Harap tak ada insiden yang tak diingini kepada Himpunan Melayu Bersatu kerana Bersih 4.0 mereka ada musnah satu kereta dijilat oleh api, mercun dan food poisoning.

Anonymous said...

Mestilah mereka tak suka Bahasa Melayu. Malahan, mereka akan habis musnahkan Budaya Melayu, Bahasa Melayu yang sentiasa sopan santun dan berbudi bahasa warisan kepada setiap Warganegara Malaysia termaktub dalam Perlembagaan Malaysia.

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive