Tuesday, November 27, 2012

@NajibRazak Seru Semua Pengguna Twitter Gunakan Hashtags #DemiHarimauMalaya Untuk Naikkan Semangat Mereka!!

Piala AFF Suzuki sudah bermula. Saat yang paling dinanti-nantikan oleh rakyat Malaysia untuk melihat aksi wira-wira kita mewakili negara berentap bersama pasukan terhebat Asia Tenggara. Pada ketika inilah, seluruh rakyat Malaysia akan setia menonton setiap aksi pasukan Harimau Malaya sama ada menerusi televisyen mahupun menyaksikannya sendiri di stadium.

Seperti semua sedia maklum, pasukan Harimau Malaya merupakan salah satu bukti yang menunjukkan rakyat Malaysia sentiasa bersatu tanpa kira kaum. Setiap kali pasukan kebangsaan beraksi, pada setiap kali itu jugalah kita dapat lihat sokongan tidak berbelah bagi kepada para pemain kita. Ini sekali gus selari dengan semangat 1Malaysia!

Untuk sama-sama memeriahkan lagi suasana ini, satu peraduan di Twitter diadakan dimana rakyat Malaysia boleh menghantar kata-kata semangat mereka kepada pasukan Harimau Malaya yang menjadi sumber inspirasi kepada kita semua. Kata-kata semangat itu perlu dihantar ke Twitter masing-masing dan ia harus dimulakan dengan #DemiHarimauMalaya. Mereka yang menghantar kata-kata semangat terbaik akan memenangi tiket perlawanan percuma pada setiap aksi pasukan kebangsaan. Salah seorang daripada mereka yang bertuah juga berpeluang memenangi jersi terbaru Harimau Malaya.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive