Saturday, January 5, 2013

GEMPAK!! WELL DONE @ustazfathulbari KERANA BERJAYA TAWAN HATI PENDUDUK KUALA SELANGOR!!

Sebentar tadi pada jam 9.00 malam telah berlangsungnya satu ceramah bertajuk "KE MANA ISLAM MENJELANG 2013??" Oleh panel jemputan, Ustaz Fathul Bari. Ceramah ini telah dilangsungkan diperkarangan SK Assam Jawa, Kuala Selangor. (Gambar diatas)

Sambutan meriah telah diberikan oleh penduduk setempat. Lebih 1000 orang telah hadir membanjiri Dataran SK Assam Jawa ini. So, secara tak langsung majlis ini berjaya membuktikan bahawa penduduk negeri pembangkang ini semakin cenderung kearah 'yang sepatutnya'.

Disini, aku sharekan sedikit info walaupun tak dapat hadir ceramah tadi sebab aku berada jauh nun disana sekarang. Hehe :)

INFO : Topik perbincangan dalam ceramah ini membincangkan tentang unsur keislaman yang menyabitkan kepesongan/kesesatan PAS yang semakin melampau-lampau masa kini. Ni semua angkara Amanat Hadi la ni. Haha!

NASIHAT : Kita sebagai ISLAM perlu bijak berfikir untuk menilai siapa pemimpin yang harus dijadikan tunggak pentadbiran negara, sebab ISLAM tak pernah ajar kita untuk berpecah-belah kerana politik.. :)

P/S : TEPUK DADA, TANYA IMAN. KALAU TAK DAPAT, BUAT SOLAT ISTIQARAH :)

[ http://durhakaderhkala.blogspot.com/2013/01/hot-news-fathul-bari-ufb-gegarkan-kuala.html?m=1 ]


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive