Thursday, May 2, 2013

[VIDEO] #PRU13: KICKDAFELLA CABAR HUSAM BUAT UJIAN POLIGRAF (KESAN PEMBOHONGAN)!! @tunfaisal @HajiHusamMusa #TolakHusam #HusamPenipu


Memang benar apa yang dikatakan oleh Kickdafella. Dialog yang beliau sampaikan sangat kukuh untuk dijadikan pegangan anda semua. Kepada pengundi Putrajaya, Ayuh sama-sama TOLAK HUSAM BIN MUSA!!


JENDELA MAYA:

Esok di Kelab Tasik Putrajaya, Presint 8 akan diadakan ujian poligraf (mengesan pembohongan) antara calon PAS Parlimen Putrajaya, Husam Musa dan blogger Syed Azidi (Kickdefella) berkaitan dengan beberapa hal yang melibatkan mereka berdua dan juga menjawab pendedahan di dalam buku yang tersebar sekitar Putrajaya berjudul "Kenali Siapa Husam".
Kickdefella pernah berkhidmat untuk Husam selama dua tahun sekitar PRU12 lalu, mencabar Husam pada 28 April lalu untuk membuat ujian poligraf ini bagi memastikan dia tidak berbohong tentang beberapa skandal, projek dan kegagalannya selama menjadi exco Kerajaan PAS Negeri Kelantan...

Apa pula kenyataan dari KICKDAFELLA?
"Esok jam 5 petang bertempat di Kelab Tasik Putrajaya, Presint 8 ujian poligraf akan dibuat. Ia adalah seperti yang saya nyatakan pada Ahad, 28 April 2013 yang lalu. Saya harap Calon Parti PAS untuk Parlimen Putrajaya, Husam akan hadir untuk membuat ujian tersebut bersama saya bagi membuktikan siapa berbohong dan siapa bercakap benar mengenai isu-isu yang antaranya melibatkan projek – projek di Kelantan dan yang saya nyatakan tentang Husam sebelum ini."

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive