Wednesday, August 13, 2014

KRISIS MB SELANGOR: KEPUTUSAN PAS ADALAH PENENTU NASIB RAKYAT SELANGOR!!


PAS KEJAM!!!!

Rasanya tidak keterlaluan saya katakan bahawa PAS telah 'BERTINDAK KEJAM' kerana SANGGUP MELIHAT NEGERI 'BEKAS' GABUNGAN (PR) dalam keadaan terumbang-ambing dek dipukul 'TSUNAMI' pemimpin PKR dan DAP.

Tindakan 'kejam' sebegini jelas tidak menampakkan KESUNGGUHAN PAS dalam mempertahankan KEADILAN TSKI yang 'hampir terkorban' kerana menjadi mangsa dalam dalam perancangan 'Langkah Kajang' (kini dikenali sebagai 'Langkah Kangkang'), iaitu pentas kerakusan politik 'Diktator' Anwar Ibrahim yang berusaha menempatkan isterinya sebagai 'Menteri Besar Celup'.

Anwar Ketum di Lapangan Terbang Sultan Mahmud, Kuala Terengganu selepas selesai 'pujuk' Hadi dalam satu pertemuan sulit disana kelmarin.
DEKLARASI PERIBADI SAYA: 
"Saya MUSYKIL mengapa Presiden PAS, Tuan Guru Hadi Awang hanya mampu umumkan 'TEMPOH BERFIKIR' YANG BERLANJUTAN SEHINGGA 17 OGOS INI UNTUK MEMBERIKAN SEBARANG KEPUTUSAN RASMI/MUKTAMAD sejurus selepas 'dipujuk' semasa perbincangan  dalam suatu pertemuan sulit bersama KETUM, Datuk Seri  Anwar Ibrahim di Terengganu petang kelmarin."
Saya juga ada memuatnaik status di halaman Facebook saya untuk meminta pandangan umum berkaitan krisis perebutan kerusi Menteri Besar Selangor ini, pembaca digalakkan untuk menyatakan apa jua penafian atau pandangan diruangan komen 'thread' tersebut:



KEBARANGKALIAN IDEOLOGI DARI PRO-PAS YANG MENYEBELAHI KHALID:

Mungkin akan timbul persoalan pada segelintir penyokong PAS dan Khalid Ibrahim ekoran hal ini, kerana saya yakin majoriti penyokong PAS yang bersama Khaid Ibrahim akan PERCAYA BULAT-BULAT pada jaminan yang dibuat ini dan percayalah, mereka akan REDHA akan apa jua keputusan yang dibuat TGHA kelak.

Andai kata tiba-tiba PAS buat 'U-TURN', agaknya ketika itu ada bantahan lagi tak akan keputusan ini? Secara tidak langsung, Anwar akan diangkat menjadi hero dalam filem 'Langkah Kajang' cetusan idea Rafizi ini.

Sekali lagi saya tekankan, PERCAYALAH DENGAN SEGALA KEMUNGKINAN YANG BAKAL TERJADI.

DATIN SERI DR WAN AZIZAH WAN ISMAIL - MENTERI BESAR BONEKA SUAMI MERANGKAP ISTERI MITHALI. JIKA AZIZAH BERKUASA DISELANGOR, ANWAR AKAN BEBAS BERTINDAK!
PERSOALAN:
MENGAPA PERLU MUSYKIL? SEDANGKAN PAS SUDAH JAMIN SOKONGAN TERHADAP KHALID? 
JAWAPAN: 
YA! PAS telah berikan JAMINAN untuk beri SOKONGAN terhadap Menteri Besar Selangor yang SAH (kerana diperkenan sultan) sekarang, TS Abdul Khalid Ibrahim. 
Namun, jaminan itu masih lagi TIDAK TERJAMIN dan MEMUSYKILKAN kerana PAS mampu membuat 'Pusingan-U 360 darjah' pada bila-bila masa sahaja (sejarah telah membuktikan).

PESANAN KEPADA PARTI ISLAM (PAS)


"SAYA CABAR PARTI ISLAM INI UNTUK BUKTIKAN KETULUSAN DAN KESUNGGUHAN MEREKA UNTUK MENGHALANG 'GELOMBANG TSUNAMI' YANG SEDANG MEMUKUL NEGERI SELANGOR KETIKA INI." 

"DIHARAP PAS TIDAK BUAT 'U-TURN' DAN TIBA-TIBA MENYATAKAN SOKONGAN TERHADAP ANWAR."

 "SEGALA KEPUTUSAN PAS ADALAH PENENTU  NASIB RAKYAT SELANGOR DARIPADA TERUS DIJADIKAN 'MAINAN' POLITIK ANWAR DAN SEKUTUNYA, DAP."

MUHAMAD HAFIZZUDIN MOHD DAUD - http://tenteramaya.blogspot.com 

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive