Tuesday, June 26, 2012

PANAS!! [FOTO] Kedutaan Singapura DISERANG!! #BERSIH3.0




Campur tangan 3 Pegawai Diplomat Singapura di dalam perhimpunan bersih adalah sangat tidak releven walau dengan apa alasan sekali pun. Sama ada hanya sebagai pemerhati dan mengumpul maklumat semata-mata ataupun dengan agenda tersendiri. 3 pegawai diplomat Singapura itu terdiri daripada [ KLIK ]


Surat bantahan kehadiran 3 pegawai Singapura itu ke perhimpunan #BERSIH3.0 bagaimanapun telah dihantar ke Pesuruhjaya Tinggi Singapura, Kedutaan Singapura oleh Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia. 

Turut dinyatakan di dalam surat bantahan tersebut supaya Singapura tidak mencampuri sebarang urusan dalaman negara ini lagi demi menjaga hubungan baik 2 hala Malaysia - Singapura.
Selain itu Singapura turut didesak supaya pegawai- pegawai mereka yang terlibat di dalam Perhimpunan Bersih tempoh hari supaya ditarik balik daripada berkhidmat di Kedutaan Singapura di Malaysia dengan serta-merta dan kedutaan Singapura haruslah memohon maaf kepada Kerajaan dan rakyat Malaysia.







So sekarang macamana yang sertai Perhimpunan Bersih haritu? Suka? Tidak tergugatkah sebenarnya keselamatan negara kita dengan campur tangan 'orang luar' di dalam isu dalaman negara kita. Sekarang siapa nak bertanggungjawab dengan isu ini? Ambiga pujaan korang tu? Haha. Lu Pikir La Sendiri!

P/S : Senang cerita angkat kaki jelah. Ni dah kira kene halau dah ni. Yang lain biar undang-undang yang selesaikan. 


1 comment:

Anonymous said...

tu dia, samseng dah mai. umno dikelilingi oleh samseng. korang jangan main-main!

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive