Tuesday, June 26, 2012

PART 2 : Dear @PapaGomo , Siapa Nak Jawab Ni? Betul Ke Anda Tak Bertuan?

Ni sambungan dari PART 1 aku


Kat sini aku ada printscreen kan post dari 2 blog tersohor pembangkang 




dan yang ni dari blog Milo Suam


Aku rasa nampaknya benarlah apa yang aku sangkakan selama ni. Aku ingatkan orang dari satu kapal je yang tak suka kan si Gomo ni rupanya orang dari kapal lain pun sama!

Aku malas nak cakap banyak, korang bacalah sendiri post diorang kat printscreen di atas. PapaGomo Tumbuk Blogger UMB usia 53- Tahun. Aku baca pun aku sendiri malu. 

UMB TIDAK PERNAH MEMBIAYAI GOMO!

UMB tidak pernah membiayai atau membayar Gomo! Dan Gomo bukanlah blogger yang bernaung di bawah UMB.
Buat apa Gomo ni nak bernaung di bawah UMB dan dibiayai UMB, si Gomo ni sudah cukup kaya dan kenyang dengan duit-duit yang diberi menteri-menteri yang dipaw beliau laa.

MENTERI MANA?!

Nama-nama menteri tersebut akan aku senaraikan selepas ni!

Adakah logic blogger tak bertuan mampu memandu dan memiliki sebuah kerata mewah, KIA Sportage? Aku malas nak explain panjang-panjang kat sini. Malas nak kene tumbuk. Hahaha. Lu Pikir La Sendiri!

Gomo, jangan anggap berbekalkan muka angkuh dan air liur semanis gula kau tu dapat membuat pendekatan luar biasa dan merasa diri sehebat Perdana Menteri!

Bukan niat aku nak buat artikel isu dalaman cuma aku nak korang tau siapa "King Of The Blogger" korang ni.

Part 3 akan menyusul selepas ini.

P/S : Terima Kasih UMB kerana tak pernah mengajar aku menjadi seperti PAPAGOMO !

9 comments:

Anonymous said...

ha, sejak bila dia jadi king of blogger pulak ni? king kong ada la... hahahaa!!! apa pun, kalian patut bekerjasama bukannya saling bercakaran.

eXception said...

Salam sejahtera... Maaf kalo terkurang ajar... Sbnrnya aku hampir-hampir ter-join UMB ni bulan Mac lepas... Tetapi dalam meeting blogger UMB dgn Tun Faisal pd bulan yang lalu 30 April 2012... Tun Faisal nak merekrut team cybertrooper baru... Persoalan skrg, kenapa perlu rekrut team baru, ssgkan cybertrooper kita ramai... Persoalan kedua... Jika nak rekrut cybertrooper baru, sudah tentu kena keluarkan duit... Maka sudah tentu sudah ada budget disediakan utk rekrut cybertrooper baru... Pertanyaan aku kpd Tentera Maya... Betul atau tidak... Tun Faisal ada buat meeting pada 30 April yg lepas... Dlm meeting tu ada blogger IPS dan blogger Double Y... Tak perlu nafikan lagi laa...

Kedua... Kenapa korang dok bela blogger gila APA tu?? Sedangkan Tun Faisal sendiri kata Azmi tu bukan bawah UMB... Kenapa Blogger UMB dok sibuk backup Azmi tu??

Aku kata Azmi tu blogger gila sebab apa... Sebab dia dok hentam DS Najib tak tentu pasal, dok hentam Pak Lah... walaupun zaman Pak Lah dah berlalu... Blogger jenis apa ni?? Meroyan tak habis-habis...

Lepas aku kaji betul-betul... Aku tanya Papa Gomo, aku tanya Azmy Awang, aku tanya cybertrooper Nadi Rakyat yang lain... Barulah aku faham hakikat sebenar... UMB cuba tutup isu peruntukan (budget) untuk blogger yang kemudian UMB pelahap sorang-2... Maka dgn itu, Team UMB serang Papa Gomo...

Sebenarnya di belakang Papa Gomo ada ramai blogger jalanan yang tidak bertuan... Termasuklah blogger di bawah team Nadi Rakyat...

Sudah-sudah la meroyan weh...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
eXception said...

Satu lagi aku lupa nak ckp, punca Papa Gomo bg flying kiss kat muka Azmi tu pasal Azmi si blogger gila tu siarkan gambar kereta dan rumah Papa Gomo... Siapa tak marah!! Kau tentu tak sedar, sejak pendedahan klip video Anwar tu, Papa Gomo sentiasa menjadi target pencacai PR... Apa akan jd pada anak bini dia nanti jika masa Gomo xde kat rumah, tetiba pencacai PR dtg buat kacau?? Apa akan jd jika kereta Gomo dipecahkan org?? dibakar?? dicuri?? Pernah kau fikir?? Tumbuk Gomo, tumbuk bertempat... Gila Azmi... Gila tak bertempat...

RR said...

bodo la nko ni EXCEPTION... kitorang backing APA bukan pasal dia BLOGGER UMB, kitorang backing pasal DIA KAWAN KITORANG!! gua dah offer kalo nak bertumbuk cari lawan yg sepadan (bukan org 20 tahun lebih tua)tunggu la lepas PRU13 gomo bleh jadik partner sparing gua... gua pun dah lama tak prektis tomoi!

Anonymous said...

Mohon dipautkan blog saya di blog tuan. Blog tuan telah saya pautkan.

http://assassincyber.blogspot.com

Anonymous said...

Papagomo blogger ikhlas...blogger seangkatan papagomo lebih mulia berbanding UMBabi nih...bodoh! UMB bakal hancur bangsa!

Brader Jai said...

haha..bodo la exception ni

Anonymous said...

UMB memang nak rekrut seramai mungkin pejuang siber. Kita rekrut dengan bagi ilmu bukan bagi duit. Sebab tak guna geng Nadi Rakyat? Geng Nadi Rakyat mahal nak bayar; untuk kes NFC, gomo minta kat shahrizat rm300 ribu. waktu yg sama, gomo minta kat Syed ali juga. Gomo terpaksa bayar mahal sebab kos bayar geng Nadi Rakyat tu kena minta macam2 source termasuk pau menteri. UMB tak mampu bayar geng Nadi Rakyat. Nak tanya duit NFC tu budak-budak Nadi Rakyat dapat ke? Yang aku tau, gomo selalu sms dan bbm blogger utk main story dia, tp tak pernah bayar. Sapa lacurkan sapa?

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive