Monday, January 27, 2014

#PRKKajang: ADUN KAJANG LETAK JAWATAN SEBAB BENCI @KhalidIbrahim?

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kajang, Lee Chin Cheh dari Parti Keadilan Rakyat ( PKR) telah meletak jawatan berkuatkuasa serta-merta.

Perkara itu diumumkan oleh Speaker Dewan Undangan Negeri Selangor, Hannah Yeoh dalam satu sidang media tergempar di Dewan Annexe sebentar tadi.

Ini bermakna, Pilihan Raya Kecil DUN tersebut bakal diadakan tidak lama lagi selepas disahkan tarikh oleh Suruhanjaya Pilihanraya (SPR).

Difahamkan, perletakan jawatan ADUN Kajang ini adalah untuk memberi ruang kepada Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi mengisi tempat sabagai MB Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim.

Menurut sumber tidak rasmi, Anwar digantikan untuk menjadi MB kerana Khalid sudah tidak tahan dengan tekanan disebabkan isu negatif yang berterusan,

Hurm...

Saya percaya bahawa kenaikan amaun gaji MB dan barisan EXCO Selangor baru-baru ini berkait dengan perletakan jawatan dan Anwar Ibrahim. Kini, tembelang sudah pecah! Tak pasal-pasal rakyat Selangor menanggung kesusahan disebabkan sikap kronisme mereka!

Kepada barisan jentera Barisan Nasional dapat memberikan komitmen penuh agar dapat merampas semula DUN bekas PKR tersebut. Pastikan kita menang!! InsyaAllah...


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive