Wednesday, January 1, 2014

#GulingKerajaan: DEMI ANWAR!! POLIS DI'GULING'!! MALAM TAHUN BARU JADI MALAM TAHUN BUSUK!!

Cukup untuk melabelkan betapa jijiknya himpunan ini sama seperti namanya. Namun begitu, tidakkah semua orang sedar bahawa ini adalah perkara yang boleh membawa malapetaka kepada semua penduduk di Malaysia? 

 Kita WAJIB untuk fahami asas jatuh bangun sesebuah kerajaan.. 

JIKA DITAKDIRKAN KERAJAAN SEDIA ADA 'TERGULING'!! MAKA EKONOMI, KEMAJUAN DAN IMEJ MALAYSIA JUGA AKAN TERGULING!! BILA MASA PEMBANGKANG MAHU STABILKAN?

Jangan hanya tahu bersorak mohon kerajaan sedia ada jatuh tanpa fikirkan kesan akan datang. Ingat, banyak lagi ganerasi yang mahu tinggal dan mahu berjaya. Dilihat, golongan 'mahasiswa cacat' (PRO-MAHASISWA) yang paling ramai. seperti biasa, adat baring atas jalan akan diadakan sebagai atucara wajib mereka:

BARING ATAS JALAN -   atucara wajib oleh 'MAHASISWA CACAT' semasa di Himpunan Guling Kerajaan di Dataran Merdeka, 31/12/2013 (malam tahun baru), semalam.
Antara sumber yang didapati daripada laman FB page rakan seperjuangan yang turut berada di Dataran Merdeka (LOKASI ALIEN-ALIEN BERHIMPUN), mendapati bahawa:

HIMPUNAN GULING KERAJAAN: PENGUMUMAN PENTING

Jam 9 pagi ini upacara angkat sumpah Dato Sri Anwar Ibrahim Ketua Umum Pakatan Rakyat sebagai President Dataran Merdeka akan berlangsung di hadapan pentas utama Dataran Merdeka. Upacara yang berlangsung ini dijangka akan dihadiri pemimpin pemimpin kanan Pakatan Rakyat daripada parti DAP Lim Guan Eng, Lim Kit Siang. Parti PAS pula menghantar wakilnya Haji Hussam Musa dan Mahfuz Omar manakala PKR dihadiri oleh semua kepimpinan tertiinggi PKR.

Upacara mengangkat sumpah Dato Sri Anwar Ibrahim sebagai President Dataran Merdeka akan disempurnakan oleh Sultan Jamalul Kiram Suluk yang diterbangkan terus dari kepulauan Filipina.

Kejayaan malam tahun baru oleh peserta demonstrasi "Guling Kerajaan" telah memastikan Dataran Merdeka ditawan dan menjadikan Dataran Merdeka sebagai wilayah bebas dan menjadi milik Anwar Ibrahim selaku ketua umum Pakatan Rakyat. Difahamkan pimpinan tertinggi Pakatan Rakyat akan membina sebuah White House bagi rumah kediaman President dan juga bangunan pencakar langgit melebihi ketinggian KLCC sebagai pusat pentadbiran Dataran Merdeka.

Untuk rekod Dato Sri Anwar Ibrahim merupakan bekas Timbalan Perdana Menteri Malaysia yang telah dipecat pada hujung tahun 1999 diatas kesalahan salahguna kuasa, Rasuah dan jugak seks luar tabii.


ANTARA GAMBAR-GAMBAR SEMASA HIMPUNAN:


BIADAP!!!!!!!!!

PESERTA perhimpunan haram merempuh masuk penghadang yang dibuat pasukan keselamatan


KUALA LUMPUR: Kira-kira 3,000 peserta perhimpunan haram merempuh kawalan anggota keselamatan dan naik ke atas pentas utama, sekali gus memaksa konsert sambutan Ambang Tahun Baru dihentikan serta-merta.

Kelihatan skrin gergasi yang diletakkan di kiri dan kanan pentas utama juga terpadam akibat dirempuh peserta perhimpunan.
Peserta perhimpunan sebelum itu bertindak membaling botol minuman ke arah penyanyi yang sedang membuat persembahan sambil melaungkan slogan reformasi.

Sementara itu, orang ramai bertindak melarikan diri dan beredar meninggalkan kawasan Dataran Merdeka selepas kawasan sambutan Tahun Baru diceroboh peserta perhimpunan haram

Untuk UPDATE terkini follow hashtags #GulingKerajaan di Twitter/Facebook.

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive