Thursday, September 5, 2013

SALINAN REPOT POLIS KES ADI PUTRA HANTAR GAMBAR LUCAH KAT BINI ORANG

TELAH DIKEMASKINI PADA 05/09/2013, 2327HRS
Gambar hiasan
Kecoh dilaman sosial berikutan skandal artis berbakat idaman ramai wanita di Malaysia ni, iaitu Adi Putra hantar gambar lucah pada bini orang. Memang sukar nak percaya, tapi entah lah. No komen. Normal la lelaki kan. Bernafsu pada wanita.

ARTIKEL BERKAITAN:


Gambar wanita skandal dengan Adi Putra tersebar - Sekeping gambar wanita skandal Adi Putra telah dikongsikan oleh Fan Club Adira AF8 beberapa jam lepas namun wajah wanita terbabit telah diblurkan atas faktor keselamatan.

Daripada komen-komen yang dilemparkan peminat terhadap gambar tersebut, ada yang tidak percaya aktor kesayangan mereka itu sanggup berbuat demikian dan menganggap gosip liar berkenaan hanya fitnah semata-mata untuk menjatuhkan imej dan kredebiliti Adi Putra selama ini.


Bagi admin, susah nak percaya sangat dengan gosip-gosip mengejut seperti ini lebih-lebih lagi ianya berlaku ketika filem KL Gangster 2 bakal menerjah pawagam pada 3 Oktober ini. Apapun, kita tunggu dan lihat maklum balas dari pihak polis pula memandangkan laporan polis telah pun dibuat oleh kedua-dua pihak.




REPOT POLIS:

Ini adalah daripada sumber rakan-rakan. Bukan niat nak dedahkan keaiban orang. Tapi sebagai panduan kepada kita semua supaya tak buat macam ni kat perempuan.. terutamanya berstatus bini orang. Salinan repot adalah seperti berikut::

"SKUDAI RPT:****/13 
Pengaduan di buat oleh (1)(L)(M) berumur 56 tahun, 
Nama: Amiruddin bin Osman,
No.KPT:571222-01-****,
Pekerjaan:Ahli Perniagaan,
Alamat: Dirahsiakan 
KETERANGAN REPOT: 
Pada 07/08/2013 jam lebih kurang 0200hrs, semasa berada di restoran McDonalds Jalan Skudai-Pontian, pengadu telah melihat telefon isteri pengadu jenis Samsung S4 no.tel:016-*******, Hasil semakan pengadu ke atas telefon milik isteri pengadu terdapat SMS melalui Instagram dan Whatsapp dengan seorang lelaki yang nama gelarannya Adi Putra (Mohamed Hadi Putera bin Halim) iaitu artis Malaysia kerakyatan Singapura dimana dalam kandungan Whatsapp antara lelaki itu dengan isteri pengadu mengandungi kata-kata lucah serta terdapat gambar lucah termasuk gambar kemaluannya.Keadaan ini menyebabkan pengadu mendapat tekanan perasaan dan gangguan mental sehingga hubungan suami isteri renggang dan bergaduh setiap hari.Pengadu merasa tidak puas hati dengan tindakan lelaki itu yang telah menggangu kehidupan pengadu sekeluarga. 
Hasil siasatan awal mendapati pada 7/8/2013, jam lebih kurang 0200hrs, semasa pengadu dan isteri sedang bersahur,pengadu telah  ternampak gambar (1)(L)(M) iaitu pelakon Malaysia di dalam telefon isteri pengadu.Sampai di rumah, pengadu telah meneliti kandungan telefon bimbit milik isterinya dan mendapati terdapat kandungan mesej dan gambar berunsur lucah diantara saspek dan isteri pengadu.Pengadu yang tidak berpuas hati telah membuat laporan polis kerana mengalami tekanan perasaan  disebabkan beberapa kandungan di dalam telefon bimbit isteri pengadu 
Butir-butir isteri pengadu:
Nama: Nooraida bt Abdul Mutalib No.KPT:831012-**-**** Pekerjaan: Ahli Perniagaan Alt: Tidak di beri 
Butir-butir OYDS:
Nama: Mohamed Hadi Putera bin Halim (Adi Putra) No.KPT: 810226-**-**** Pekerjaan:Pelakon/Penyanyi Alt: Dirahsiakan 
Hasil rakaman percakapan awal isteri pengadu dan OYDS terdapat pengakuan dimana mereka mula berbalas mesej mulai 29/7/2013 sehingga 5/8/2013 dan mengakui telah menghantar mesej dan bertukar gambar lucah milik mereka dengan alasan untuk suka-suka.Semakan juga dapati mereka tidak pernah berjumpa sebelum ini. 
Kedua-dua telefon bimbit isteri pengadu dan OYDS telah dirampas dan akan dihantar ke makmal forensik untuk dianalisa. Kes disiasat dibawah sek 509 kk. OTI akan dipohon pada hari esok. IO : (dirahsiakan)."
**TERDAPAT INFO YANG TERPAKSA DIRAHSIAKAN ATAS SEBAB-SEBAB TERTENTU. TERIMA KASIH**

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive