Tuesday, September 17, 2013

@khalidismath BIADAP!! MAIN-MAIN DENGAN NAMA ALLAH UNTUK UCAP TAKZIAH KEPADA CHIN PENG!!

Nampaknya semakin hari, semakin bangang mahasewel ni. Sebelum ni dia sudah mahsyur dengan ajaran syiah, kali ini, siap main kalimah Allah dan minta mendiang Chin Peng tu ditempatkan dikalangan orang beriman lagi. Ini lah dinamakan SESAT!! Chin Peng tu Non-Muslim, no need to use 'Allah' word for his dead body!! Patutlah sokong sangat kalimah Allah digunapakai oleh golongan bukan Islam. Apa yang menghairankan aku, dalam Pakatan i tergolong dengan ramai golongan yang 'berkopiah' daripada parti PAS, tapi seorang pun tak tegur tindakan Khalid Ismath ni. Mana prinsip 'AMAR MAKRUF NAHI MUNGKAR' ularmak-ularmak PAS???

Dengan bangganya dia mengaku dia SYIAH!! 

P/S: BOLEH ANGKAT KAKI LAMBUNG LA WEI!!

Baca entri dibawah:
@khalidismath 'DEWAKAN' MENDIANG CHIN PENG, DASAR AKTIVIS PRO-MAHASISWA YANG BUTA SEJARAH!! 
" Tindakan aktivis sosial, Khalid Mohd Ismath mengangkat ‘perjuangan’ bekas pemimpin Parti Komunis Malaya (PKM), Chin Peng seperti menderhaka kepada negara. 
Presiden Persatuan Alumni Pemimpin Mahasiswa Aspirasi Malaysia (Aspirasi), Mohd Shahar Abdullah berkata, sepatutnya Khalid berfikir secara matang dan jangan bersikap buta sejarah. 
“Kalau ini pemikiran Khalid, kita amat dukacita kereana begitu dangkal sekali. Tindakannya itu menunjukkan beliau sebenarnya buta sejarah. 
“Kalau Chin Peng dikatakan pejuang, tidak nampak kesahihannya, ini menunjukkan kedangkalan pemikiran beliau,” katanya kepada Sinar Harian semalam. 
Katanya, beliau percaya pendirian Khalid itu hanya mewakili dirinya sendiri tanpa ada orang lain yang akan mengikutnya. 
“Apa yang ditulisnya dalam laman Twitter itu tidak akan menarik perhatian kerana beliau seperti tidak tahu sejarah. 
“Kita jelas tolak Chin Peng sebagai pejuang, jadi kita harap Khalid boleh kembali ke sekolah belajar balik sejarah,” ujarnya. 
Semalam, Khalid memuat turun status dalam laman Twitternya yang mengangkat ‘perjuangan’ Chin Peng sebagai berkata ‘jasanya membuka jalan kemerdekaan di Malaysia tidak akan dilupakan’.  "
SELANJUTNYA DI Kaki Rayau KB

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive