Saturday, September 28, 2013

#ShamsulAnuar4MT: DIPILIH SEBAGAI JK HAK DAN KEBEBASAN, BUKTI SIFAT KETERBUKAANNYA DITITIKBERATKAN.


Rasanya tak perlu lagi saya kenalkan siapakah YB Dato' Shamsul Anuar Hj Nasarah kepada pembaca. Semasa Mesyuarat Jawatankuasa Pemilih yang baru sahaja selesi selasa lalu, YB Shamsul telah dipilih sebagai Ahli Jawatankuasa Hak dan Kebebasan dan telah diumumkan secara rasmi semalam oleh Yang Dipertua Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia. Tahniah saya ucapkan kepada YB Dato'.
Jawatankuasa Hak dan Kebebasan dianggotai Datuk Ronald Kiandee (Timbalan Yang Dipertua Dewan Rakyat yang juga Ahli Parlimen Beluran); Datuk Seri Shahidan Kassim (Ahli Parlimen Arau yang juga Menteri di Jabatan Perdana Menteri); Datuk Koh Nai Kwong (Alor Gajah); Datuk Shamsul Anuar Nasarah (Lenggong); Gobind Singh Deo (Puchong) dan Shamsul Iskandar @ Yusre Mohd. Akin (Bukit Katil). - UTUSAN
Ini secara langsung telah membuktikan bahawa dia memiliki ciri-ciri kepimpinan terbuka dan 'transformasi' kerana DIPILIH menganggotai dalam barisan Jawatankuasa Hak dan Kebebasan. Justeru, dengan ini diharap YB dapat melaksanakan tanggungjawab ini dengan sukses.

Atas kesempatan ini juga, saya berharap dengan keterbukaan yang dia miliki, ianya dapat dipertimbangkan oleh Perwakilan untuk 'pangkah' No.02 supaya Hak dan Kebebasan kita lebih mudah didengari. 

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive