Saturday, April 6, 2013

#PRU13: NIK AZIZ LETAK ANAK KAT KAWASAN SELAMAT, PUNCA PAS KELATE BERGOLAK!! #TukarKelantan #TolakPR


Mungkin ramai dah tahu dan mungkin ramai yang masih belum tahu bahawa PAKATAN RAKYAT iaah parti yang secara terang-terangan mengamalkan kronisme dan nepotisme, sedangkan diorang yang secara sekeras-kerasnya mengatakan BN seperti itu.
  • Mursyidul Am Pas, Datuk Seri Nik Aziz Nik Mat telah menamakan anaknya Nik Abduh Nik Aziz sebagai calon Pakatan di Rantau Panjang. Ahli Parlimen Pas sekarang, Siti Zailah Yussof, Ketua Dewan Muslimah Pas, telah dipindahkan ke Jeli. Zailah menolak pencalonannya di jeli dan ini menimbulkan masalah dalam Pas sekarang. (Sumber Dalaman)
  • PKR akan mencalonkan Anwar Ibrahim, Wan Azizah, Nurul Izzah dan Nurul Nuha Anwar.
  • DAP akan mencalonkan Lim Kit Siang, anaknya Lim Guan Eng dan isteri, Betty Chew. Karpal Singh dan anaknya Gobind Singh Deo, Jagdeep Singh
Kenapa Nik Abduh ditandingkan dikawasan yang selamat? Sedangkan seorang calon wanita (bukan kroni Nik Aziz) ditempatkan untuk bertanding dengan Tok Pa di 'BLACK AREA' PAS Kelantan, iaiitu Jeli. Sekarang ni, Pas Kelantan punyai krisis dalaman disebabkan pilihan Nik Aziz yang macam gampang ini. Kalau nama PAKATAN, habis semua nak kaut.

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive