Saturday, April 20, 2013

#PRU13: BUKTI JELAS KENAPA ANDA PATUT #TolakPAS !!!


Anda bacalah sendiri... Terserlah kemunafikan PAS setelah 'membenarkan' DAP, iaitu Parti Berunsur Komunisme bertanding menggunakan tiket PAS. Sedar tak korang, tak ke pelik namanya sebuah PARTI CINA bertanding menggunakan nama PARTI ISLAM SEMALAYSIA? Sudah jelas untuk dimaksudkan bahawa JIKA ANDA UNDI PAS, SAMA DENGAN ANDA UNDI DAP (PARTI KOMUNIS)!!

Untuk olahan lengkap sila rujuk dibawah:
Semalam lagi penulis menerima maklum balas bahawa ROS tidak membatalkan DAP selaku parti politik tetapi ROS hanya meminta DAP memberikan respon di atas pertikaikan yang wujud semasa proses pemilihan CEC. Kerana ahli DAP sendiri yang mempertikaikan keputusan pemilihan tersebut. 
Dua benda berbeza yang puak PAS dungu tak faham :
  • ROS menggesa DAP beri maklum balas terhadap rungutan ahli sendiri semasa proses pemilihan CEC. Maksudnya yang tidak sah adalah keputusan pemilihan CEC bukannya parti DAP.
  • SPR berkata DAP boleh menggunakan logonya sejak kelmarin, namun Guan Eng dan pembangkang berusaha memutar situasi kononnya ROS cuba menyusahkan DAP dari bertanding PRU13.
Penulis mencabar DAP untuk terus menggunakan 'BULAN' dalam PRU13. Kerana kita tahu bahawa DAP sama sekali tidak mengiktiraf PAS tetapi hanya mempergunakan PAS untuk memegang tampuk pemerintahan. 
Seterusya di blog TUKAR KELANTAN

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive