Wednesday, April 10, 2013

#PRU13: SIAPAKAH NIK AZIZ SEBENARNYA? NAH.. BACA NI!! #TukarKelantan #BoLaWeii

Siapakah Nik Aziz? Adakah kita hanya kenal dia hanya sebagai Menteri Besar? Atau lebih daripada itu? Baca artikel dibawah:

Dipetik dari PERIGI TIMUR:


Nik Aziz adalah seorang ulamak.Beliau mempelajari ilmu syariat, tarikat,hakikat malah sampai hingga ke ilmu makrifat. Keempat-empat ilmu tersebut adalah ilmu yang amat baik, malah kebanyakan ulama yang juga pejuang Melayu yang menentang penjajah di Tanah Melayu ini belajar keempat-empat ilmu tersebut. 

Tetapi sayang sekali, beliau terlupa yang beliau juga manusia yang membawa sifat baharu (kadangkala membuat kesilapan). Oleh kerana telah menguasai (kononnya) keempat-empat ilmu tersebut, beliau telah diperdaya oleh Syaitan.

Tanpa beliau sedar beliau telahpun menyaluti tubuh beliau dengan selendang riak dan mengangkat diri beliau sebagai Mursyidul Am kepada Parti Islam Se-Malaysia (pada zahirnya) atau Parti Agama Setan (pada batinnya).

Beliau mungkin lupa bahawa Mursyid(ul) itu mestilah diimbangi oleh sifat Siddiq. Tanpa disedari juga, dibeliau telah mengabdikan diri kepada Agama Setan dan bertindak menjadi agen kepada Dajjal Besar yang akan muncul pada akhir zaman.

Menggunakan Agama Islam sebagai "air" untuk memberi minuman kepada umat Islam yang dahaga.(dahagakan ilmu ugama-Sila rujuk modus operandi Dajjal dalam menyesatkan manusia)

Menggunakan platform dirinya yang digelar "ulamak" (ular dalam semak lebih tepat) beliau telah berjaya menyesatkan berpuluh ribu umat Islam di Malaysia yang bernaung dibawah Parti Agama Setan.(PAS)

Beliau dengan rakusnya telah megeluarkan fatwa "Undi PAS masuk syurga" Fatwa ini telah menyebabkan para pengikutnya terpengaruh dan menolak sesiapa sahaja yang tidak menyertai mereka. Pengaruh Dajjal kecil ini telah pun meracuni pemikiran pelajar-pelajar sekolah melalui guru-guru sekolah yang juga kebanyakannya diracuni semasa mengikuti pelajaran di maktab-maktab, kolej-kolej dan universiti-universiti di negara ini.

Terbaru, Nik Aziz yang juga adalah Menteri Besar Kelantan mendakwa orang Islam yang menyokong UMNO tidak akan mendapat pahala meskipun menunaikan sembahyang sebagaimana difardukan dalam Islam.

Semakin melalut dalam ceramahnya pada majlis Pra himpunan Kelantan Hijau di Jeli, yang turut dihadiri Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, sekali lagi Nik Aziz mendakwa jika Rasulullah SAW hidup kembali, Umno juga akan menentang Rasulullah.

“Puak ini (Umno) kalau Nabi Muhammad (SAW) hidup balik, dia lawan,” katanya.

Melengkapi Kerajaan Syaitan di Malaysia ini adalah apabila beliau turut menyokong DAP sebuah parti serpihan dari PAP (Singapura) yang mana negara tersebut dilengkapi dengan kepakaran dari MOSSAD sebuah agensi perisikan dari ISRAEL!!! Lihat saja reaksi kurang ajar Lee Kuan Yew apabila Pakatan Rakyat(kononnya) menawan 5 negeri pada pilihanraya yang lalu... Beliau terus mengunjungi pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat (kononnya).

Pada zaman baginda, Nabi Musa AS dan pengikut baginda diuji Allah dengan pemimpin seperti Firaun. Dan sekarang umat Islam, umat Nabi Muhammad SAW di Malaysia diuji berhadapan dengan pendusta agama seperti PAS. Semoga kita semua mengambil contoh perjuangan Nabi Musa AS. Perjuangan berhadapan dengan pendusta agama PAS ini sesungguhnya pasti memakan masa yang lama. Ia tidak akan berakhir pada PRU13 ini. Bersabar dan teruskan menentang fahaman songsang PAS sehingga zaman kegemilangan Islam kembali seperti zaman Nabi SAW dan para sahabat.

AL-KISAH YANG SINONIM DENGAN RIWAYAT HIDUP NIK AZIZ:

KISAH DUIT NOTE RM1 DAN NOTE RM100
Wang kertas RM1 dan RM100 diperbuat dari kertas yg sama dan diedarkan oleh Bank Negara Malaysia (BNM). Ketika dicetak, mereka bersama, tetapi berpisah di bank dan beredar di masyarakat. 
Bagaimanapun, 4 bulan kemudian mereka bertemu semula secara tidak sengaja di dalam dompet seorang pemuda. Maka mereka pun berbual: 
Wang RM100 bertanya kepada RM1; "Kenapa badan kamu begitu lusuh, kotor dan berbau hamis?" 
RM1 menjawab; "Kerana sebaik saja aku keluar dari bank, terus ke tangan orang bawah daripada buruh, penjaja, penjual ikan dan di tangan pengemis."Lalu RM1 bertanya balik kepada RM 100; "Kenapa kamu kelihatan begitu baru, rapi dan masih bersih?" 
RM100 menjawab; "Kerana sebaik saja aku keluar dari bank, terus disambut perempuan cantik, dan beredarnya pun di restoran mahal, di kompleks membeli-belah dan juga hotel berbintang serta keberadaanku selalu dijaga dan jarang keluar dari dompet." 
Lalu RM1 bertanya lagi; "Pernahkah engkau berada di tempat ibadah?"RM100 menjawab; "Belum pernah" 
RM1 pun berkata lagi; "Ketahuilah walaupun aku hanya RM1, tetapi aku selalu berada di seluruh tempat ibadah, dan di tangan anak-anak yatim piatu dan fakir miskin bahkan aku selalu bersyukur kepada Tuhan. Aku tidak dipandang sebagai sebuah nilai, tetapi adalah sebuah manfaat." 
Lantas menangislah RM100 kerana berasa besar, hebat, tinggi tetapi tidak begitu bermanfaat selama ini.

p/s: HOPE KISAH INI DAPAT MEMBERI PANDUAN KEPADA SESIAPA SAHAJA YANG MEMBACANYA, ESPECIALLY PUAK-PUAK PAS. 

1 comment:

Anonymous said...

harap2 tuan tanah ni bertaubat lah dan kembali kepada ISLAM dan berpegang kepada al-quran dan sunnah.

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive