Saturday, April 20, 2013

#PRU13: DISEBABKAN RAFIZI ARAH ANAK BUAH BOIKOT PROGRAM PAS.. NIK AZIZ MENGAMUK!!!?


Jika 'orang kuat' PAKATAN sendiri nak boikot program dari PAKATAN. Ini namanya tidak ada persetujuan yang baik dalam parti. Politik tidak mengajar kita untuk berdengki, tapi ajar kita untuk bersaing menjadi yang lebih baik daripada yang terbaik. 

Jangan jadi seperti RAFIZI!!!

Baca dibawah:

DOUBLE-Y:


Transkrip kiriman emel di antara Rafizi Ramli dengan pasukan rundingan PKR seperti disiarkan di atas mendedahkan bahawa Pakatan Rosak yang terdiri daripada PAS, PKR dn DAP tidak pernah sepakat, sebaliknya mereka bergolak serta memburuk-burukkan satu sama lain.


Emel Rafizi Ramli dan beberapa nama pemimpin besar Pakatan Rosak yang didedahkan di blog TeganuHOT turut menyatakan bahawa PKR bertindak membatalkan serta memboikot PAS gara-gara PAS dikatakan bersikap kurang ajar terhadap tuntutan kerusi yang dibuat oleh mereka.


TEGANU HOT:

Pembangkang kecoh mendakwa BN sedang bergelut dengan pembahagian kerusi serta menghadapi masalah calon termasuk mensensasikan semula kisah Zulkifli Nordin 10 tahun lalu bagi meraih sokongan masyarakat India.
Kata dulang paku serpih, kata BN bergolak, PKR pula yang lebih!

Penulis menerima beberapa dokumen yang berupa transkrip emel melibatkan pergolakkan dalaman di antara PKR dan PAS di Terengganu setelah rundingan berhubung pembahagian kerusi Parlimen dan DUN sehingga PKR bertindak memboikot dan mengeluarkan pekeliling membatalkan semua program berkaitan PAS.

Pekeliling bertarikh 4 Oktober 2011 itu dikeluarkan oleh Pejabat Setiausaha Agung PKR yang menyatakan program PKR di Terengganu. Nampaknya pembangkang bukan baru berhadapan masalah merebut kerusi, malah ia bergolak sejak tahun 2011.

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive