Friday, November 1, 2013

#PRKSgLimau: THE MALAYSIAN INSIDER 'SERANG' TANDA PUTERA BUKTI PEMBANGKANG DAH MATI HUJAH!! #BeraniHijrah

Tindakan portal pembangkang The Malaysian Insider menyerang secara halus filem Patriotik TANDA PUTERA adalah tidak patut dan tidak relevan sebagai 'bahan kempen' untuk PRK Sungai Limau. 

Ini menunjukkan bahawa pembangkang sudah mati hujah dan tidak matang dalam berpolitik. Saya yakin 110% bahawa artikel sarkastik ini bersangkutan dengan kehadiran Anwar Ibrahim di Sungai Limau, hari ini. Jelas bahawa pembangkang sudah takut dengan BN, dan TMI harus minta maaf.

Pembaca boleh rujuk artikel dibawah:
TANDA PUTERA DITAYANG PERCUMA DI SUNGAI LIMAU 
Filem kontroversi yang gagal mencapai status pecah panggung, Tanda Putera (gambar) akan ditayangkan secara percuma kepada penduduk Sungai Limau esok dalam usaha Barisan Nasional (BN) merampas kubu kuat PAS itu. 
Filem tersebut dijangka ditayang pada jam 8.45 malam di Sekolah Kebangsaan (SK) Sungai Daun Tengah, yang jaraknya kira-kira 4.7km dari Sungai Limau. 
Program tersebut adalah sebahagian daripada jadual yang dimasukkan sempena lawatan Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek dalam lawatan tiga harinya ke Sungai Limau. 
Selain program tayangan filem tersebut, aktiviti lain yang berjalan sepanjang lawatannya adalah melawat penduduk setempat dan menghadiri majlis kenduri bersama penduduk kampung.
Malah, terdapat juga sessi bersama artis veteran seperti Hattan dan Datuk M Daud Kilau. 
Jelajah kempen Ahmad Shabery bersama jentera BN dalam pilihan raya kecil tersebut akan bermula esok dan berakhir pada Ahad. 
Bagaimanapun, ketika berita ini ditulis kehadiran Ahmad Shabery ke program tersebut bersama orang ramai tidak dapat disahkan lagi. 
SELANJUTNYA

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive