Saturday, November 16, 2013

ISU KENAIKAN SEWA PPR SELANGOR: INFO YANG MELAYU PATUT TAHU!! WAJIB BACA!!


Nampaknya isu merupakan modus operandi terancang oleh Kerajaan Selangor. Sebelum ini, rupa-rupanya PPR Kota Damansara ini sudah pun mempunyai banyak isu. Bergelumang dengan kerosakan dan membebankan rakyat. Untuk pengetahuan pembaca, PPR ini mempunyai ramai penduduk melayu dan kadar sewa telah dinaikkan dengan mendadak atas desakan oleh Exco Kerajaan Negeri (Boleh rujuk SINI)

Setelah diteliti, kadar sewa pernah diturunkan sebelum PRU-13 lepas (Rujuk SINI).Saya sangat yakin dan percaya ini adalah taktik semata-mata demi memancing undi kerana sewaktu itu kondisi kerajaan Selangor sangat ketandusan sokongan Melayu.

Saya pelik dan hairan kenapa MB Selangor hanya membiarkan sahaja Exco-Exco Selangor yang semuanya berbangsa cina menaikkan harga tanpa halangan. Patutkah MB Selangor yang berbangsa melayu ini melihat bangsanya sendiri ditindas? Ini adalah sangat tidak patut.

WAJAH EXCO SELANGOR YANG MENDESAK SUPAYA KADAR SEWA PPR DINAIKKAN 


Apakah kita semua perasan bahawa ini semua adalah strategi sama sewaktu DAP mahu menawan Pulau Pinang? Penindasan berterusan hingga melayu hilang tempat.

Apakah kita semua perasan bahawa lokasi PPR ini (Kota Damansara) adalah berpotensi besar menjadi Ibu Negara? 


BANGUN WOI!!! MELAYU MUDAH LUPA!!

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive