Tuesday, February 12, 2013

[VIDEO] : EKSKLUSIF!! PEMBONGKARAN MISTERI ISTANA HIJAU BELAKANG RUMAH NIK AZIZ!!


MANTAP! Tak sangka akhirnya 'filem ZUHUD' lakonan Nik Aziz dan puak-puak PAS kantoi juga setelah di-CREKKK!! oleh blogger Gelombang Kick menerusi video yang dirakamnya ini.

Pencacai PAS cakap Nik Aziz tinggal di rumah papan semata-mata untuk mengaburkan pandangan rakyat bahawa Nik Aziz ini seorang yang ZUHUD dibandingkan dengan PM Najib Razak. Yang bestnya, diorang siap buat 'bukti' video dan gambar palsu. Jeng jeng jeng.. tapi video ini jelas membuktikan bahawa itu semua bohong. Pada hakikat sebenar, di belakang rumah papan Nik Aziz itu terselindung satu 'mahligai hijau' yang diubahsuai khas untuk main aci menyorok dengan kamera paparazzi. Inilah sifat hodoh manusia yang tak patut ada pada seorang MENTERI BESAR. ZUHUD ke macam tu? HAHAHA!!


Dari laman blog DOUBLE-Y :

[VIDEO] : Bangunan Misteri di Belakang Rumah TG Nik Aziz - Rumah Atau Istana?
Rumah kayu berwarna hijau yang terletak di Pulai Melaka antara 'produk' yang dijual oleh PAS bagi membuktikan bahawa pemimpin mereka semuanya hidup dalam keadaan yang zuhud.
Keadaan rumah kayu tersebut dibandingkan pula dengan rumah milik kerajaan iaitu kediaman rasmi Perdana Menteri di Putrajaya semata-mata mahu menunjukkan jurang perbezaan di antara pemimpin PAS dengan pemimpin BN. seterusnya ...

ini pula ulasan blogger GELOMBANG KICK :

Video Bongkar Bangunan Batu Belakang Rumah Nik Aziz Banglo Terselindung Di Balik Kayu
Mursyidul Am Pas Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sememangnya terkenal dengan kezuhudannya, biarpun zuhud itu hanya bertopeng, namun masih ramai yang percaya bahawa beliau seorang yang benar-benar zuhud.
Pada Januari tahun lalu Gk pernah mendedahkan mengenai misteri bangunan batu dibelakang rumah Nik Aziz, namun terdapat ramai pentaksub yang menafikan akan wujudnya bangunan batu tersebut, tidak kurang juga yang mendakwa bangunan itu adalah asrama pelajar tahfiz serta pelbagai lagi penafian yang diada-adakan demi membela Tok Guru mereka. 
Demi menyatakan kebenaran, misi khas membongkar penipuan Nik Aziz yang berlagak zuhud dengan mendakwa hanya tinggal dirumah papan itu dilancarkan bersama rakan-rakan, pada mulanya cakap-cakap mengenai pentaksub sanggup mati kerana Nik Aziz agak menggetarkan kami jika kami kantoi semasa membuat tinjauan, begitu juga dengan jin peliharaan Nik Aziz yang sentiasa mengawasi kediamannya. Seterusnya ...

P/S : SUDAH-SUDAH LA MENIPU... TAKKAN PASAL RUMAH PUN NAK KENCING SATU DUNIA.........

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive