Wednesday, July 31, 2013

PART 1: JOGHO KELATE VS JOGHO MALAYSIA. SIAPA LEBIH LAYAK?


Daripada artikel yang saya tulis sebelum ini [KLIK]

Luahan daripada blogger KELANTAN:

Cuba kita renungkan, kalau kumpulan pejuang maya yang punyai suara pun boleh dikencing, apatah lagi ahli biasa, dan sikap individu seperti ini sudah pasti menjadi satu ancaman kepada Umno, mana tidaknya, bila ia tidak amanah dan menimbulkan rasa tidak puas hati serta pemberontakkan dikalangan mangsanya atau orang bawahannya, sedikit sebanyak serangan fakta yang akan dilakukan oleh mangsa-mangsa itu tadi turut akan terpalit sama kepada parti. Kemudian jadi satu kerja pula ahli-ahli Umno untuk bersuara sumbang membela individu seperti ini.

Sebelum mangsa-mangsa tadi bangkit melakukan serangan dengan membongkar segala bukti yang saya difahamkan ianya sudah pun tersusun rapi dan hanya menunggu waktu yang sesuai sahaja, eloklah jika ahli-ahli Umno mengambil sedikit iktibar dari apa yang berlaku itu dalam usaha untuk memartabatkan Umno sebagai parti yang benar-benar memperjuangkan agama, bangsa dan negara.


Seperti yang ditulis GK, siapakah yang telah mengencing pejuang maya yang mempunyai suara tanpa had itu?

Panjang kalau aku nak ceritakan kat sini. Diringkaskan, saya sebagai jentera yang pernah berkhidmat dengan 'ketua pejuang siber kelantan' kini hidup terumbang-ambing. Kenapa? Kerna beliau telah songlap sebilangan peruntukan yang sepatutnya sampai ke tangan blogger dan cybertrooper yang berpenat lelah berjuang bagi memastikan kemenangan BN di Kelantan.

Psst: Siap pergi Phuket dan Australia lagi tu guna duit songlap tersebut.  Tak tahu betul ke tak.

Pada awalnya, jentera siber dibawah kepimpinan beliau telah dijanjikan dengan bermacam-macam janji manis. Jika anda masih ingat, laman blog TUKAR KELATE pernah menjadi suatu laman blog yang sohor dan FB page TUKAR KELANTAN yang pernah menjadi rujukan utama facebookers tentang politik kelantan. Tak ketinggalan juga kedua-dua laman ini diiktiraf oleh Pengerusi UMNO Kelantan iaitu Tok Pa kita. 

Antara kejayaan blog tersebut ialah:
● Tarian Kucing Garong di UTUSAN


Atas dasar busuk hati yang teramat sangat kerana kedua laman ini ada perkataan TUKAR. Beliau (ketua pejuang siber) telah membuat satu 'game' sampaikan anak buahnya termakan dengan 'mulut busuk' yang dijaja beliau hingga pejuang siber tersebut jadi benci dengan ketua gerakan TUKAR, Jogho Kelate atau Kamaruddin Kassim.

Saya mahu DIA tampil untuk menjelaskan apa yang terjadi dalam masa 3 hari.

P/S: INI BARU PART 1. TUNGGU PART 2 PULAK

5 comments:

Anonymous said...

bongkarr...

Unknown said...

Kasi bongkar..

Anonymous said...

ape sudah jadi???

Anonymous said...

Kami nk tau.bongkar...

Anonymous said...

Alah kuano doh ?

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive