Sunday, July 14, 2013

[VIDEO] #PRKKualaBesut: CALON PAS #NO1KualaBesut SANGGUP MAIN NAMA ALLAH DEMI UNDI!!



Video berdurasi 2:42 yang diupload dari channel Youtube GelombangKick ini sudah cukup padat untuk mencerminkan kejelekan dan kesesatan pemimpin PAS ini terhadap agama Islam, Siapa tak kenal calon PAS N01 Kuala Besut iaitu Mr. Azlan@Endut Yusof atau dikenali sebagai Che Longini? Saya tahu dia adalah seorang yang klas kerana berstatus kontraktor kelas A, tapi dia tak klas terhadap ilmu keagamaan yang dia amalkan. Itupun dah secara automatik gugur dah salah satu syarat untuk menjadi pemimpin dalam agama Islam. Okay, dari rhythm dialog dia dalam temubual ini, terserlah dia punya keghairahan hingga sanggup pergunakan nama Allah semata-mata untuk politik dan memalsukan kewarakan dia untuk mengaburi mata pengundi.

Saya faham awak akan dapat lebih projek kalau awak menang dalam PRK kali ini. Semoga Allah tunjukkan jalan yang benar pada awak.

PAS kata perjuangkan Islam, tapi sanggup jual dasar pejuangan demi kepentingan diri sendiri. Okaylah, malas nak cerita panjang. Dari aspek analisis, DUN Kuala Besut punyai lebih ramai pengundi muda berbanding pengundi 'otai'. So, harap-harap orang muda tak termakan dengan 'servis' yang diberikan oleh pemimpin PAS ini.

Untuk artikel lengkap DISINI

Antara dialog yang diucapkan Che Long:

"Saya nak duduk dengan Allah Taala-lah daripada duduk atas dunia ni, atas dunia ni kita duduk tak sedap jugak, bukan kita suka sangat atas dunia ni". 

"Kita ni Alhamdulillah, Allah, Allah, Allah........., maha kayalah" 
"Dan saya ni dipilih untuk duduk sini, saya bangga, tapi saya tidak bangga, bukan saya bangga saya dipilih, tapi saya bangga kerana Allah pilih saya untuk duduk disini hari ni, saya bangga Allah pilih saya untuk buat taat kepada dia, saya bangga InsyaAllah, saya bangga, Allah pilih saya "
P/S: Walaupun ilmu agama saya tak cukup tinggi, tapi saya tak sanggup nak main-main nama Allah S.W.T. Sangat memalukan diorang ni. 

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive