Saturday, July 13, 2013

ZAHARIN KELDAI JANGAN BIKIN PANAS DI #PRKKualaBesut! @ZaharinMY @tunfaisal @NajibRazak

Semalam kecoh dikalangan blogger-blogger Pro-BN yang tidak puas hati dengan status FB milik seorang ahli politik UMNO yang saya boleh kategorikan sebagai 'TALAM DUA MUKA'.Dia juga merupakan seorang penulis blog yang agak kontroversi sebelum ini, iaitu SANG KELDAI.. Eh, silap.. SANG KELEMBAI.. Nampaknya Sang Kelembai ni berani lagi mencetuskan kontroversi setelah kontroversi lepas sudah 'mute'.


Mari kita tengok apa yang Sang Keldai ini keluarkan kenyataan di laman fb beliau..

PERTAMA:


Kenapa perlu Sang Keldai ini perlu ketengahkan nama Datuk Markiman Kobiran jika dia hanya bermasalah dengan Tun Faisal dan UMB? Apa salah dia? Hal peribadi letak tepi la, politician jenis apa ni? Low class! Seperti apa yang kita tahu, Tun Faisal pula adalah penggerak utama media sosial Pro-BN dan seperti yang kita tahu, Tun Faisal telah memainkan peranan besar ketika PRU-13 lepas semasa bersama UMB. So, sikit pun tak ada masalah dengan awak!

''Jika dia simpan Markiman dengan Tun Faisal.. Saya malas nak sokong.. Mereka semua bodoh sombong'' 

Cukuplah.. You're useless!!

Yang menjelekkan disini ialah kenyataan Sang Keldai ini merasakan dirinya terpinggir dari dunia bloggersfera.

Kalau nak tahu, dia ni 24/7 bawa DSLR dia kehulu-kehilir, tapi semua gambar tak tahu dia upload kat mana? Kat FB tak ada, kat blog pun tak ada. Cari duit tepi ke bang? Hahahahaha!


Hahaha! Inilah yang orang yang dikatakan bodoh sombong sebenarnya. Tengok tu, Status FB dia sendiri dah jerat diri dia. Hahaha! Dia siapa nak mempertikaikan hak blogger untuk main isu kontraktor? Dah terang-terang namanya blogger PRO-BN. Blogger tak bodoh nak senang-senang serang calon PAS tu, sebab kita ada undang-undang dan masing-masing ada anak bini nak jaga, tapi blogger cuma buat apa yang patut dibuat supaya BN dapat mempertahankan kerusi. Selepas di'scroll' balik. Sang Keldai ini cenderung kearah PAS. Anda dialu-alukan keluar dari UMNO. Sila angkat kaki secepat mungkin.

Kenapa saya cakap macam ni? Salah satu sebab utama ialah:

ZAHARIN TELAH MENJATUHKAN IMEJ PDRM DENGAN SENGAJA MENCETUSKAN KONTROVERSI SEMASA BERSIH 3.0 LEPAS KONONNYA DEMONSTRAN YANG MEMAKAI GELANG KUNING IALAH ANGGOTA CAWANGAN KHAS (SB). 

Boleh rujuk SINI dan SINI ...


Sebenarnya aku tengah ghairah nak cerita pasal Keldai ni. Okay la. Aku akan sambung Part II.

P/S: Keldai ini dulu masa nama ada kat puncak, dia lupa diri. Sampaikan sanggup jatuhkan maruah diri sendiri sampai cium tangan musuh ketat dia. Manusia busuk hati memang macam ni.








No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive