Tuesday, July 23, 2013

#PRKKualaBesut: PLEASE NOTE!! JANJI @barisanasional KEPADA PENGUNDI @kualabesut_!! #BN4KualaBesut #TolakCheLong

"BN akan meneruskan komitmen untuk meningkatkan taraf hidup penduduk di Kuala Besut."
Itulah janji calon BN di N01 Kuala Besut, iaitu Tengku Zaihan Che Ku Abdul Rahman A.K.A Abe Ku yang diilhamkan bagi memastikan kesejahteraan penduduk di kawasan yang bakal 'ditaklukinya' terjamin.

Peningkatan infrastruktur dan pembangunan dari segi ekonomi, sosial dan kebudayaan.

Seperti anak jati Kuala Besut seperti Abe Ku, dia mahu tengok kampung halamannya dibangunkan sejajar dengan aspirasi negara iaitu lebih maju dari sekarang especially dalam bidang pelancongan kerana Kuala Besut mempunyai kelebihan aset, iaitun Pulau Perhentian.

“Sebagaimana yang kita tahu, Kuala Besut merupakan pintu masuk ke Pulau Perhentian kita tahu pulau ini merupakan 13 pulau tercantik dunia kita akan selaras kemudahan asas di Kuala Besut merupakan gateway selaras ke arah bertaraf lebih tinggi mungkin bertaraf dunia,” - ABE KU

JIKA: Harapan PAS termakbul untuk seri dengan BN iaitu menang 16:16 kerusi. Dengan itu, Che Long (mulut plaster) sudah menanam hasrat dan berharap sangat-sangat kemenangan berpihak kepadanya supaya dapat mewujudkan “check and balance” dalam kerajaan negeri Terengganu. (Padahal nak kembangkan bisnes.. kan che long kan?)


CHE LONG APTB (APA PUN TAK BOLEHH......!!!)


“Kalau kita menjadi kerajaan kita banyak boleh membantu kalau jadi kerajaan tapi seandainya tidak jadi kerajaan Che Long akan berusaha membantu semampu Che Long untuk membantu seperti yang Che Long buat Che Long akan meningkat lagi InsyaAllah.” - CHE LONG PLASTER

Dari segi spiritialiti, kedua-dua calon dari PAS dan BN cukup yakin dengan aura kemenangan yang bakal mereka dapat pada esok hari. Tapi pemenangnya tetap seorang. Siapa? Kita tunggu keputusan pilihan 17,683 pengundi di Kuala Besut esok. 

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive