Friday, April 13, 2012

Demi Rakyat, Kami Amalkan Demonstrasi!


Hidup Pakatan Rakyat! Demonstrasi jalanan amalan kami.. Kami memang suka berdemonstrasi, walaupun kami tahu perbuatan kami tu bodoh dan tak bertatasusila... Demi Rakyat, kami sanggup biarkan kedai-kedai banyak ditutup.. Kami sanggup tengok rakyat Malaysia dijadikan bahan gelak ketawa oleh warga asing.. Tahniah Pakatan! Puihhhhh!

Dipetik dari blog DOUBLE-Y :



''Meneliti jenis perhimpunan yang dirancang di atas bermula dengan perhimpunan Malaysia Bebas ISA 9 April 2012 tempoh hari (tak dapat sambutan sebab ISA dah dimansuhkan...) selepas itu pada 13 April 9 (hari ini bro) mereka akan mengadakan perhimpunan Anti Lynas dan seterusnya demontrasi Mansuh PTPTN oleh pelajar pro-pembangkang pada 14 April. 
Daripada 4 perhimpunan yang bakal diadakan sebelum perhimpunan Bersih 3.0 ini jelas menunjukkan ianya boleh dianggap perhimpunan pra-Bersih 3.0 yang mana pihak pembangkang sebenarnya cuba mencipta momentum dan membakar semangat para penyokongnya sebelum turun berhimpun pada 28 April 2012. 
Nampaknya DBKL perlu mengumumkan sesuatu kepada masyarakat warga kota dan pelancong yang ingin mengunjungi sekitar Dataran Merdeka pada tarikh-tarikh di atas kerana ianya telah 'ditempah' khas oleh beberapa pihak (dalang 1 pihak saja) untuk mengadakan demontrasi.''
Selanjutnya di [SINI

Inilah yang diamalkan pakatan pembangkang.. Demo Demo Demo... Ada apa dengan demo? Ini jelas menunjukkan bahawa mereka ialah parti yang 'SELFISH' & 'EGOCENTRIC'!! Memalukan!!! 

P/S : Selfish & Egocentric is do anything without any consideration.

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive