Monday, April 16, 2012

PANASSSS!! Pemuda UMNO Sokong #demoPTPTN ?? Anwar Terharu Sampai Menangis Beb!!!


Petang semalam lebih kurang pukul 6.30 petang, Sekretariat Hal Ehwal Bandar Pemuda UMNO Malaysia (SHEB) telah 'menyerbu' Dataran Merdeka (Rumah no.2 mahasewel).. Mereka ke sana adalah untuk menghantar makanan.. Tapi dibantah.. Apa celop?? Mahasewel ni tak sedar ker yang UMNO ni betul-betul nak membantu.. MANA AMK? MANA PEMUDA PAS? Mahasewel ni masih tak sedar-sedar ke yang diorang ni dijadikan bahan uji rejim pembangkang je? Sengal... Apa nak jadi la dengan mahasewel-mahasewel terencat ni kan.. Orang bagi makan taknak (tapi ada juga yang ambil)... Mereka ni memang betul-betul tak tahu bersyukur lahh... Ish3.. Berubahlah kawan-kawan.. 

Jom kita rujuk kat sini pulak.. 

Dipetik dari blog DOUBLE-Y

Demonstran Sebar Cerita BOHONG - SHEB Pemuda UMNO Sokong Demonstrasi #MansuhPTPTN? 
Kelompok minoriti pelajar pro-pembangkang yang mengadakan demontrasi 'Mansuh PTPTN' cuba menyebarkan cerita bohong di beberapa laman mereka kononnya Pemuda UMNO melalui Seketeriat Hal Ehwal Bandar (SHEB) turut menyokong demontrasi yang diadakan oleh mereka di Dataran Merdeka. 
Sebenarnya SHEB merupakan satu unit yang ditubuhkan oleh Pemuda UMNO Malaysia bertujuan membekalkan makanan kepada golongan gelandangan yang tidak berumah di sekitar ibu kota. Program yang diberi nama 'Food For Life' itu telah dijalankan sejak sekian lama.
Kemunculan kenderaan unit SHEB di Dataran Merdeka petang tadi merupakan rutin biasa yang dilakukan oleh sukarelawan SHEB setiap hari Sabtu dan Ahad di sekitar Jalan Masjid India, Jalan Tuanku Abdul Rahman, Bukit Bintang dan Chow Kit.
Kehadiran unit ini sekitar jam 6.30 petang tadi bukan bertujuan menyatakan sokongan kepada para demonstran 'Mansuh PTPTN' sebagaimana digembar-gemburkan mereka. 
Malah kehadiran SHEB di Dataran Merdeka petang tadi sebenarnya menimbulkan rasa tidak puas hati para demonstran sehingga sukarelawan SHEB dikepung oleh mereka.  
Selanjutnya di SINI

Malam ni jam 10.30 gua up-kan video pulak....  

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive