Monday, April 2, 2012

#AmanKampus : 'Demonstrasi Jalanan' Oleh Pelajar USM. Apa Ni??


Semalam telah diadakan satu 'demonstrasi jalanan' sewaktu majlis pelancaran Aman Kampus di Universiti Sains Malaysia, USM. Ish Ish Ish... Apa nak jadi la dengan mahasiswa-mahasiswa (Pro-M) sekarang ni. Kalau nak kata kurang berpelajaran, tak jugak.. Sebab semuanya pandai-pandai.. Siap ambil degree bagai.. 

Hmm korang jangan pikir pelik-pelik pulak. Demonstrasi jalanan yang gua maksudkan ialah sokongan padu oleh Aman Kampus Crews ni. Untuk penerangan selanjutnya.. [KLIK]

Diorang sanggup berarak hampir 1.5KM sebelum masuk ke kawasan Stadium Hoki USM untuk majlis pelancaran. Terbaik beb! Pro-Pembangkang ada? Takda kan kan kan? Boo!!! 

Majlis pelancaran ini diadakan dengan penuh gilang gemilang sebagai tanda pengiktirafan terhadap Aspirasi Mahasiswa. Tahniah gua ucapkan!!

Berikut ada sedikit gambar yang gua sempat uploadkan. Gua minta maaf kalau kualiti gambar tak memuaskan sebab kamera gua ada masalah sikit semalam. 










DALAM STADIUM






Esok gua uploadkan lagi gambar-gambar sekitar program aman kampus berlangsung. Kalau sempat gua uploadkan gambar-gambar candid sekali. Hehehe. Untuk artikel yang berkaitan.. Klik [SINI] , [SINI] dan [SINI] !!

1 comment:

Pemikir Politik said...

mohon linkkan blog saya di blog saudara - pemikir politik

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive