Monday, April 16, 2012

[VIDEO] : Dalang #demoptptn Dikenalpasti.. Siapa Bebankan Siapa Sebenarnya??


Inikah contoh pelapis masa depan? Huuuuu.. Memalukan nama MAHASISWA jer..... Hutang pandai, bayar takmau... Apa cer? Yang diorang tau berdemo jer... Kalau aku buka universiti sendiri pun aku takkan bagi pendidikan percuma beb... Terutamanya kat mahasewel macam diorang ni.. 

Jom tengok video ni dulu : 


Daripada tweet yang gua baca dari laman Twitter @BangkitRakyat , Ini jelas menunjukkan demonstrasi bantah PTPTN ini didalangi puak pembangkang... Ini tweet diorang... Jeng jeng jeng....


Hindraf & Pejuang LGBT??

Tian Chua & Nurul Izzah??

'Plan' Asal Anwar Ibrahim?? Bapak ajar anak berjalan 'herot' ??? Apekahh??

Siapa dalang sebenarnya ni?? Susah nak terangkan.. Cuma kesimpulan jer yang dapat dibuat...

Demo Anti-PTPTN ini merupakan satu 'tester' untuk Bersih 3.0 pada 28.4.2012 nanti, ianya juga merupakan taktik untuk mengalihkan perhatian umum daripada isu moral Anwar Ibrahim yang tengah hangat sebelum ini.. Selain itu, isu PTPTN ini juga dibangkitkan kerana mahu mencetuskan kemarahan mahasiswa kepada kerajaan untuk sertai Bersih 3.0 nanti.. JELAS?? 

Tester ialah bahan uji dalam BM, bahan ujinya ialah mahasiswa, dan pengujinya ialah sekutu Anwar  :P

P/S : Siapa yang join demo anti-PTPTN semalam dapat risalah dan baju kuning Bersih 3.0 free... Rugi siapa yang tak join... Tapi........ Apa kaitan Bersih dengan PTPTN?? Apa jadah semua ini???

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive