Wednesday, December 18, 2013

NKPUM @AzwanBro BALUN MENTERI, SALAH TETAP SALAH!!!


Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Abdul Wahid Omar berkata pengguna jalan raya boleh memilih untuk menggunakan jalan biasa/alternatif lain sekiranya mengganggap kenaikan tol terlalu tinggi.





"Pemimpin perlu menjiwai rakyat... Kalau ada yang tidak dapat menjiwai rakyat, dia tak layak jadi pemimpin!" itu luahan serius Naib Ketua Pemuda UMNO, Khairul Azwan Harun atau juga dikenali sebagai Azwanbroberkaitan cadangan seorang Menteri Kabinet yang menyarankan supaya rakyat yang tidak bersetuju dengan kenaikan kadar tol yang mungkin akan dinaikkan menggunakan jalan alternatif untuk kegunaan harian mereka. - 1Peluru



Khairul Azwan Harun atau Azwan Bro ketika dalam sidang media khas mewakili Pemuda UMNO Malaysia menegaskan mengenai hak rakyat, iaitu mereka bebas untuk memilih jalan mana yang mereka mahu lalui, bukan hak seorang menteri untuk menentukan jalan mana yang harus rakyat pilih. 

Ini merupakan bidasan kepada kenyataan yang dikeluarkan oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri. Ingat, menteri tak sepatutnya sewenangnya menyatakan sedemikian seolah-olah kuasa yang mereka ada adalah MUTLAK. 

Sudah tiba masanya untuk Pergerakan Pemuda UMNO buktikan bahawa mereka merupakan EJEN PENDESAK. Tahniah Bro kerana berjaya memikul tanggungjawab sebagai Naib Ketua Pemuda dengan baik.

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive