Thursday, March 29, 2012

60 Gambar Kerakusan Anwar Akan Didedahkan !!!



Nampak gayanya, memang benarlah yang Si Ketua Penipu tu sekarang ni dah masuk ke dalam perangkap geng - geng yang pernah jadi kawan dia dulu.

Sejak dia mula nak ambik tindakan saman terhadap Datuk Nallakaruppan, makin banyak pula rahsia dia didedahkan oleh mereka.

Seperti yang telah dinyatakan oleh Nalla dalam sidang media sebelum ini, tindakan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu bukan untuk mengenepikan dakwaan yang dia Biseksual.

Sebaliknya, Si Ketua Penipu tu saman sebab kenyataan yang dibuat oleh Datuk Nalla. Kata Nalla, jawatan sebagai Perdana Menteri tidak boleh diambil oleh mereka yang Biseksual.

Ini lah sebabnya kenapa Si Ketua Penipu tu nak saman Nalla. Kenyataan tu turut melibatkan Perlembagaan yang tidak ada menyatakan sedemikian.

Jadi, Si Ketua Penipu tu nak saman Datuk Nalla bukan atas sebab dia tuduh Ketua Penipu tu Biseksual. Sebaliknya sebab kenyataan yang tidak ada dalam Perlembagaan!!!

Sekarang, mari kita dengar pula beberapa perkara yang dibangkitkan oleh Datuk Eskay mengenai isu saman terhadap diri dia pulak:

SRO 1 -Kenapa Anwar tidak berani saman saya? soal Datuk Eskay. Anwar tidak berani saman saya sebab semua tahu termasuk Wan Azizah, Peguam Anwar sankara Nair, Karpal Singh, Nurul Izzah tahu bahawa pendedahan saya adalah benar", kata Datuk Eskay
Wan Azizah sendiri tahu penglibatan Anwar bersama saya di Thailand. 
Saya tidak menipu seperti Anwar Ibrahim, kata Dato Eskay. Sekiranya Anwar menyaman saya sudah pasti banyak lagi video akan dikeluarkan dimahkamah.
SRO 2 - Kenapa Anwar sengaja menyokong Israel? Anwar menyokong Israel kerana dia mengharapkan bahawa semua pemimpin UMNO akan memarahinya. Dengan itu Anwar akan mendapat simpati sepenuhnya daripada pihak Yahudi dan sekiranya Anwar diapa-apakan oleh pemimpin Umno maka pemimpin yahudi di Amerika akan menyeamatkan Anwar.
Cerita Anwar menyokong Israel telah lama diluahkan oleh anwar kepada Datuk Eskay. Anwar  merancang untuk menyokong Israel sejak tahun 1996 lagi ketika itu beliau adalam Timbalan Perdana Menteri Malaysia
Hah!!! Macam mana? Tak cukup lagi ke Si Ketua Penipu tu dimalukan oleh Datuk Eskay dengan pendedahan ni? Masih lagi ke dia tak nak ambik apa - apa tindakan?

Korang fikir la. Sedangkan maruah diri dia sendiri pun dia boleh tak tau, inikan pulak dengan maruah Negara dimasa akan datang. Macam mana pulak orang boleh kata dia layak jadi Perdana Menteri nanti!!!

SUMBER : SEMUT HITAM

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive