Wednesday, March 14, 2012

#Flashback : @anwaribrahim & Israel Laknatullah


Hubungan anwar dengan Yahudi Israel melibatkan banyak hubungan dengan kumpulan pro Zionis Israel di amerika Syarikat dan negara-negara lain.


Hubungan dan 'front' terbaik Anwar dengan Israel yang tidak jelas kelihatan adalah kumpulan Jerman bernama Konrad Adenauer Foundation (Siftung) yang mempunyai hubungan lama dan utama dengan American Jewish Committee.

Anwar juga mempunyai hubungan rapat dengan Council for Foreign Relations yang merupakan penentu polisi luar negara Amerika. CFR dikuasai Yahudi Amerika dan Israel. Sila lihat posting sebelum ini dan gambarajah berikut:


Di dalam network CFR adalah juga media seperti WSJ yang menyiarkan sokongan Anwar kepada keselamatan Israel. Media antarabangsa juga yang menaikkan Anwar kononnya sebagai pemimpin Islam saviour dunia.


Chandra Muzaffar sendiri pernah melihat hubungan rapat Anwar dengan Martin S Indyk dan mendedahkan hubungan ini. Hari ini, Anwar sedia hentam Chandra teruk-teruk sini walhal dialah yang membantu ketika dia di penjarakan.

Ketika flotila yang melibatkan rakyat Malaysia MV Marmara dan Rachel Corrie diserang tentera Israel, ia meletakkan anwar dalam keadaan serba salah dan terpaksa berlakun.


Anwar menyuarakan bangkangan dan kritikan terhadap Israel di demo depan Kedutaan Amerika dan dalam Parlimen.

Bila ditanya ketika di Amerika, berikut lalang Anwar mengikut angin:


Dia tidak jawab dan terangkan dengan baik tapi jelas sekali dai apologetik dan setuju kepada "two state solution".

Anwar menandatangani perjanjian Annopolis dan terlibat dengan two state solution:


Selepas isu flotilla, Anwar segera ke Amerika untuk minta maaf selepas ada akhbar menimbulkan isu kaitan anwar dengan kumpulan teroris Islam.


Selain jariangan kumpulan kapitalis dan pemodal yang backing CFR, Anwar juga mempunyai hubungan 'business' Anwar dengan kumpulan kapitalis pro Israel Yahudi Zionis:



Sumber asal : The Unspinners

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive