Thursday, March 15, 2012

#FitnahPR : Isu Majlis Pertunangan Anak @NajibRazak Bukti PKR Semakin Terdesak !!!


Jika kita sebagai manusia yang berakal, sudah tentulah kita dari awal lagi sedari bahawa tuduhan PKR tentang majlis pertunangan anak PM ini ialah tidak logik. 


Disini ada kenyataan dari rakan seperjuangan saya 1PELURU untuk kita fikir dan tafsirkan bersama :


Banquet Event Order (BEO) tidak boleh dikelaskan sebagai bahan bukti kerana jumlah dalam notis tersebut boleh saja dibatalkan atau diubah kerana majlis belum lagi bermula. Sepatutnya Rafizi mengemukakan RESIT PEMBAYARAN jika dia benar2 mahu membongkar sebarang penyalahgunaan wang.

Kenapa 'wanita misteri' kakitangan Shangri La hotel hanya memberikan BEO kepada Rafizi tetapi bukan RESIT PEMBAYARAN... adakah dia ingin mempermainkan Rafizi yang mungkin telah berhabis banyak wang rasuah untuk membawa keluar BEO yang dianggap P&C itu ke tangannya? 

Untuk artikel selanjutnya, klik [SINI]

Selain itu terdapat juga satu lagi persoalan yang berjaya diungkaikan oleh seorang lagi rakan saya, DOUBLE Y.

Persoalannya ialah :

Siapa Kata @NajibRazak & Keluarga Tak Mampu Belanja RM400k Untuk Anak Sendiri?


Menurut satu sumber yang diemelkan (dihantar oleh seseorang yang mendakwa ini tangga gaji PM & TPM tahun 1997-1999 semasa Anwar Ibrahim menjadi TPM) - tangga gaji bagi seorang Perdana Menteri pada tahun 1999 serta Timbalannya adalah :
1. Gaji Pokok RM18,000 – sulit, tidak boleh didedah (OSA).
2. Elaun Keraian RM10,500.00 – tidak sulit.
3. Elaun Perumahan RM10,800.00 – tidak sulit.
4. Elaun Wakil Rakyat RM10,650.00 – tidak sulit.
5. Elaun parking RM 5,700.00
Jika benar maklumat yang dikirimkan kepada saya di atas secara puratanya pendapatan bulanan bagi seorang Perdana Menteri adalah RM55,650.00. 

Untuk artikel seterusnya, klik [SINI]



Kesimpulannya, pihak pembangkang sudah ketandusan isu sehinggakan sanggup menyerang keperibadian PM. Bagi TM ini ialah sangat biadap. Mereka sudah terlalu terdesak dan tersepit. 

P/S : TEPUK DADA TANYA IMAN

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive