Friday, March 23, 2012

[VIDEO] PANAS!! Aksi Ekstrim Anwar Ibrahim Didedahkan !!




Jika aksi rakus Anwar Ibrahim bersama chinadoll, siamdoll, jantandoll atau dildo merupakan satu dosa besar yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim. Video di bawah lebih hina malah lebih besar dosanya kerana ianya melibatkan soal akidah seseorang yang beragama Islam.


  

 Saya amat bersetuju dengan sahabat blogger PPC yang memberi komen ringkas :
"Jika melibatkan akidah seperti menghina Islam dan membela pelakunya seperti Salman Rushdie seperti di atas, ia lebih lucah dari segi moral pada pandangan Panglima. Kerana ia lebih rosak dari semua jenis video lucah yang ada di dunia kerana melibatkan akidah dan dikira bersubahat dengan pihak yang menghina Nabi saw dan Allah Tuhan sekelian Alam."
Blogger Dr.MiM turut menyatakan persetujuan beliau bahawa kenyataan Anwar Ibrahim yang menyokong Salman Rushdie lebih bahaya kesannya berbanding dengan video seks Anwar Ibrahim :
"Di akhir video itu, Anwar Ibrahim menyebut quotation Edmund Burke iaitu undang-undang tentang kemanusiaan, keadilan dan sama rata. Equity atau sama rata membawa pelbagai definasi dan persepsi serta melanggar tuntutan agama. Equity atau sama rata mencintai seseorang jantina yang sama adalah salah satu perkara itu."
Selanjutnya [KLIK SINI] dan [SINI]




SUMBER : DOUBLE Y

1 comment:

UbhaMYS said...

dah bro...thank you, minta Link ke bloq saudara jugak http://nalurimalaysia.blogspot.co.uk

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive