Thursday, May 24, 2012

[LATEST VIDEO] #JDAB2012 : Pengorbanan @datosahol Yang Anda Kena Ingat Sampai Bila-Bila!! Cc @JelajahDestini @NajibRazak

Jom kita layan video Jelajah Destini Anak Bangsa 1 Malaysia (JDAB2012) ini dimana menunjukkan pengorbanan seorang Naib Canselor UiTM, ( Dato' Prof. Ir. Dr. Sahol Hamid Abu Bakar ) yang sanggup turun padang bagi memastikan anak bangsa kita yang kurang kemampuan berjaya dalam pendidikan. Renungkanlah, walaupun beliau sentiasa sibuk dengan tugasannya, beliau tetap pastikan tanggungjawabnya seorang Anak Melayu terlaksana. Perkara seperti ini perlu dicontohi oleh semua individu supaya dapat melahirkan negara yang berintegriti. Selepas ini ada lagi video akan menyusul. Jom kita tengok yang ni dulu. Jangan lupa LIKE dan SHARE sebagai tanda sokongan. Terima kasih!!


Jom layan video-video sepanjang penjelajahan yang sebelum ni pulak......





Untuk maklumat lanjut sila layari blog rasmi JDAB [klik!] atau follow Twitter @JelajahDestini dan follow hashtags #JDAB2012 untuk update terkini.

P/S : Terima kasih PM Najib Razak, Pihak UiTM dan MDAB kerana telah membantu golongan miskin melanjutkan pelajaran ke universiti melalui program Jelajah Destini Anak Bangsa 1 Malaysia (JDAB) ini. Peluang kedua perlu diberi kepada mereka, jangan sesekali sisihkan mereka.


No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive