Tuesday, May 29, 2012

MUZAKARAH : DEDAH!! NIK AZIZ BERJAYA 'KENCING' KITA HIDUP-HIDUP.. ASALKAN BUKAN UMNO!!


Seperti yang dijangkakan, PAS sudah semestinya tidak akan bermuzakarah ataupun sama sekali 'berjabat-tangan' dengan UMNO. Hal ini kerana pemimpin dan pengikut telah dikuasai oleh sifat takbur dan busuk hati mereka. Walhal, dengan DAP dan PKR, PAS boleh pula bergabung atas nama PAKATAN RAKYAT asalkan dapat meraih undi secara BONUS. Sudah-sudah lah PAS, berhentilah jadi KELDAI PKR & DAP. Jom kita baca pendapat individu ni.

Dipetik dari blog Citra Bangsa :

Bagi orang PAS, apa sahaja Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz Nik Mat buat, semuanya betul. Seolah-olah Nik Aziz ni “maksum”. Terlepas daripada melakukan kesalahan dan terlepas dari melakukan kesilapan. 
Hakikatnya, Nik Aziz adalah orang politik yang suka bercakap ikut sedap mulut & demi kepentingan politik PAS yang sesat dan sempit. PAS sesat jalan, walaupun orang PAS nampak jalan di depan mereka lurus. Dalam hal muzakarah antara PAS dengan UMNO, ternyata Nik Aziz suka berlawak. 
Mula-mula dia berkata, percayalah kepadanya. Kalau Presiden PAS, Haji Abd Hadi Awang tak mahu, Nik Aziz tetap mahu. Tiba-tiba, buat pertama kalinya, dia akur dengan kehendak Hadi Awang, mengatakan dia tak jadi muzakarah kerana mahu menghormati Presiden PAS. Orang Umno kena ucapkan terima kasih Nik Aziz. 
Selanjutnya... [KLIK!!]

P/S : ISLAM HANYALAH KOSMETIK SEMATA-MATA BAGI PAS, ASALKAN UMNO DAPAT DIBENCI DAN MEREKA BOLEH MEMERINTAH NEGARA DENGAN BEBAS.

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive