Friday, May 11, 2012

#JDAB2012 : Sambutan Luar Biasa Oleh Orang Johor.. Terbaik Beb!!


Tadi baru sahaja selesai Jelajah Destini Anak Bangsa untuk hari kedua di Johor. Program ini disambut meriah oleh masyarakat disana. Mungkin semua pasti akan fikirkan disana ialah kubu kuat UMNO. Kann? Honestly aku nak tekankan kat sini PELAJARAN BUKAN ANASIR POLITIK TETAPI IANYA ADALAH HAK SEMUA. So, tak kisahlah sama ada kamu ni pembangkang atau kerajaan.. Ayuh! Sertai program ini...

Tadi semasa disana, mereka sempat singgah di sekitar bandar Segamat, Muar, Pagoh, dan juga sempat melawat tapak kampus UiTM Pasir Gudang untuk hadiri program bersama Menteri JPM. Untuk foto-foto sekitar program hari ini sila klik SINI.


Sokongan penuh telah diberikan oleh setiap hadirin yang hadir. Mereka berjaya mengesan ramai masyarakat yang berkelayakan supaya apply program ni. Tahniah aku ucapkan!

Meh aku citer skit penerangan pasal program ni :


Program ini memberikan pendidikan percuma kepada yang berkelayakan dan memenuhi syarat. Salah satu syarat yang paling simple ialah Sekiranya keputusan SPM pelajar tersebut tidak cemerlang tetapi pendapatan keluarga dibawah RM2,000 dan sanggup mengikuti program ini.. Maka, pelajar tersebut LAYAK. Selanjutnya di SINI.

PM kita telah ilhamkan program ini agar tiada bumiputera yang tercicir dalam pelajaran. Sape yang nak masa depan yang cerah, aku syorkan korang join program ini. Sekian....

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive