Tuesday, May 1, 2012

#Bersih : Ambiga Tak Mahu Bertanggungjawab, Dia Lepaskan Semuanya Kepada Anwar!!!



Berikut adalah video ketika persidangan media bersama Ambiga sehari selepas hari rusuhan. Daripada video ini, jelas menunjukkan bahawa Ambiga ialah seorang yang penakut dan mahu memberikan seketul batu besar untuk dipikul Anwar. Haha!! Lu sudah anjur perhimpunan yang dah rosakkan keamanan kat negara ni, lu takmau tanggung sama-sama. Lu sebagai penganjur kena tanggung lah der. Kemungkinan besar Bersih 4.0 akan menyusul pula selepas ini. Adakah ianya adalah perhimpunan untuk membalas dendam?? nantikan..... Jom tengok kat bawah, detik ketika rusuhan bermula, yang dipetik daripada blog APA.



Anwar memberi isyarat kepada Azmin untuk merempuh halangan Polis
Ribuan gambar dan video berbagai persepsi membanjiri ruang maya berhubung insiden Bersih 3.0 Sabtu lepas.Tapi semuanya tidak dapat mengatasi dua gambar ini yang aku petik dari klip video yang kini unggul diruang youtube.


Azmin menunggu isyarat Anwar..
Dua wajah iblis yang tidak mahu melihat negara ini aman dan rakyatnya hidup makmur.Anda saksikan sendiri betapa Anwar dan Azmin telah merancang lebih awal lagi akan kekecuhan yang berlaku Sabtu lalu walaupun aku rasa ramai yang turun hari itu hanya ingin DUDUK dan BANTAH dengan aman sambil berkarnival.

Video dibawah menceritakan segalanya dan anda perhatikan detik detik saperti gambar yang aku petik diatas dimana DUA SETAN berkomunikasi dengan isyarat badan dan tangan untuk cuba mencipta sejarah mencetuskan Dataran Tahrir di Dataran Merdeka...tapi kuasa Allah Taala mengatasi kuasa manusia.

INIKAH JENIS MANUSIA YANG INGIN ANDA ANGKAT MEMIMPIN NEGARA INI?

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive