Thursday, March 7, 2013

#PrayForSabah: GOOD NEWS! Kiram Umum Gencatan Senjata. Alhamdulillah...


Alhamdulillah, rasa sebak dan dan gembira sangat dengar berita ni. Tahniah pejuang-pejuang negara! Tahniah Malaysia! Tahniah Semuanya..

Ketua kumpulan yang menceroboh Sabah, Jamalul Kiram hari ini mengumumkan gencatan senjata sebelah pihak ekoran tindakan ketenteraan oleh pasukan keselamatan Malaysia.

Menurut jurucakap ketua penceroboh itu, Kiram mengisytiharkan gencatan senjata tersebut kira-kira pukul 12.30 tengah hari waktu tempatan (12.30 tengah hari waktu Malaysia).

Beliau turut menggesa Malaysia mengambil tindakan sama - UTUSAN

4 comments:

Anonymous said...

KENAPA PERLU GENCATAN SENJATA ... MEREKA PENGGANAS... JANGAN TERPERANGKAP DENGAN PERANGKAP LANUN BERMATA SEPET SEBELAH NI... ATAUPUN ADA ARAHAN DARI PENGKHIANAT DALANG DALAM KEJADIAN NI. ANGGOTA KESELAMATAN KITA SUDAH TERBUNUH DARI ANGKARA LANUN BANGSAT INI. HAPUSKAN SEMUA SEKALI LANUN LANUN LAHANAT YANG SEDANG BERPIJAK DIBUMI MALAYSIA NI... JANGAN JADI BODOH UNTUK MELEPASKAN MEREKA... RAKYAT MALAYSIA NAK TAHU SIAPA DALANG SEBENAR DALAM KEJADIAN PENCEROBOHAN INI DARI KETERANGAN DALAM MAHKAMAH...INI HARAPAN RAKYAT MALAYSIA YANG PERLU DIAMBIL OLEH PIHAK BERKUASA MALAYSIA... BUKANNYA MENURUT APA YANG MEREKA NAK...KERANA PINTA KITA UNTUK BERBINCANG TELAH DITOLAK SEBELUM INI. SAYA PERCAYA PERTAHANAN KESELAMATAN KITA TAK TAKUT UNTUK MATI DEMI NEGARA TERCINTA INI... KITA TUNJUKKAN KEKUATAN KITA AGAR TIDAK DIGANGGU GUGAT DIMASA AKAN DATANG... DALANG SIAL TU PUN PERLU MENERIMA HUKUMAN MATI....MATI... MATI.....

Anonymous said...

PENCEROBOH MENGAKU DAN MAHUKAN GENJATAN SENJATA BERMULA 1230 TADI, TETAPI MALAYSIA MENOLAK KECUALI GENJATAN SENJATA TANPA SYARAT. SYABAS MALAYSIA.

Unknown said...

Saya sokong sepenuhnya cadangan saudara itu...hapuskan kesemua pengganas yg telah membunuh anggota pasukan keselamatan kita..setitik darah perwira kita yg telah terkorban, tidak boleh kita lupakan begitu saja...

Anonymous said...

Ops daulat..adalah mempertahankan negara dari di ceroboh,kta dah mohon rundingan tanpa tumpah darah,tp mereka yg mula dgn kekerasan dgn pertumpahan darah,membunuh anggota keselamatan kta yg tanpa menduga mereka mahukan peperangan,setelah sedar..kta mula bertindak dgn cara perang,kta boleh lihat dgn lancar dan teratur,..dan bila mereka byk dah terkorban dgn serangan kta..minta gencatan senjata..apa dia org ingat kta ni bodoh dan senang di permainkan..bagi saya kta buat moping dan searching 100% dan sesiapa yg tak ada ic tangkap.

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive