Thursday, March 7, 2013

#Dedah [BUKTI] : Kenapa Wan Azizah Jealous Dengan Lelaki Yang Rapat Dengan Anwar Ibrahim?



PANAS!! Terkejut jugak tadi lepas baca pendedahan dari portal RPK, Malaysia TodayRPK mendedahkan surat daripada Saudara Mohd Fareez Kamal Intidzam (KPT: 890625-10-5273), iaitu Setiausaha Politik YB Mak Lampir (Zuraida Kamaruddin). Surat ini telah ditujukan khas kepada Presiden Pas, Haji Abdul Hadi Awang bertarikh 04/03/2013. Dibawah saya akan senaraikan secara ringkas intipati surat tersebut.

Saudara Fareez telah menyatakan bahawa:

  • Punyai hubungan yang sangat rapat dengan Anwar Ibrahim.
  • Bekerja sebagai Pegawai Diplomasi Sulit (Antarabangsa) kepada Anwar Ibrahim sejak tahun 2008.
  • Isteri Anwar Ibrahim, Si Wan Azizah dan Anak Anwar Ibrahim, Si Nurul Izzah amat mencemburui hubungan baik Fareez dan Anwar.
  • Wan Azizah dan Nurul Izzah akan menghancurkan sesiapa sahaja yang dilihat rapat dengan Anwar.(termasuk Fareez)
  • Meminta Pak Hadi mendesak supaya Wan Azizah undurkan diri daripada jawatan Presiden KEADILAN sebelum PRU-13.
  • Wan Azizah tidak layak menjawat jawatan Presiden KEADILAN dan akan memalukan Pakatan Rakyat kerana beliau tidak boleh bertanding di kerusi Parlimen.
  • Mencadangkan Azmin Ali menggantikan tempat Wan Azizah kerana Azmin adalah pemimpin yang 'lengkap' dan sangat berbeza kreadibilitinya jika dibandingkan dengan Wan Azizah.
Lampiran surat dari Fareez kepada Hadi Awang:

http://www.malaysia-today.net/mtcolumns/special-reports/54912-is-azmin-ali-making-his-move-or-is-this-sodomy-3

Screenshot dari artikel RPK:

http://www.malaysia-today.net/mtcolumns/special-reports/54912-is-azmin-ali-making-his-move-or-is-this-sodomy-3

Secara asasnya, memang betul kenyataan pertama Saudara Fareez itu, iaitu Wan Azizah tidak layak untuk memegang jawatan sebagai Presiden KEADILAN. Menurut sumber lain, Wan Azizah berpolitik adalah kerana didesak untuk berpolitik oleh penyokong suaminya, Anwar Ibrahim Al-Tarturk. Tak guna berpolitik dan memegang jawatan setinggi everest jika ianya hanyalah kerana perasaan cemburu itu dan tak guna jadi keldai. Selain itu, sumber juga berpendapat bahawa Wan Azizah adalah seorang yang HIPOKRIT kerana kaum ibu ditimbakan dengan air mata beliau dan pelbagai penipuan telah dibuat Wan Azizah dengan pengubahan teks ucapan supaya dapat menaikkan kemarahan rakyat kepada pihak kerajaan:

Bukti screenshot emel:



Ketiga Kak Wan menghina wanita bertudung kerana kerap kali mempertahankan konon suaminya tidak terlibat dalam kegiatan seks di luar tabie. 
Jika benar Anwar Ibrahim bukan jenis lelaki yang menyukai lelaki jambu kenapa Kak Wan cemburu luar biasa kepada lelaki yang mempunyai hubungan rapat dengan Anwar? 
Dia sanggup menipu berjuta wanita di Malaysia dengan imej warak, tudung, sopan, lembut puii!, walhal di dalam dirinya penuh dengan kejahatan sehingga ahli PKR sendiri melihat dia tak layak menjawat jawatan no.1 dalam parti. 
Double-Y

Banyak persoalan yang terungkap daripada surat yang ditulis saudara Fareez ini. Salah satu yang paling melekat lekit dalam akal fikiran ni adalah "Kenapa Wan Azizah Cemburu Dengan Lelaki Yang Rapat Dengan Anwar Ibrahim?" Nasib baik persoalan pertama dah terjawab. Hahaha!

P/S: So, maknanya hubungan sulit Anwar dan Shamsidar tu kak Jijah tak cemburu lah yer? 

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive