Wednesday, March 20, 2013

#PRU13: SENARAI TARIKH PEMBUBARAN DUN. SIAPA BAKAL JADI KERAJAAN?


Jika dilihat kembali gambar dibawah, tarikh yang dipaparkan adalah menunjukkan bahawa tarikh keramat PRU-13 paling lewat sekali ialah lebih kurang sebulan lagi. Dah sedia nak mengubah destini kita untuk 5 tahun akan datang? Pastikan anda tidak salah memilih dan kita sendiri sudah lihat apa yanf berlaku sepanjang penggal ini. Anda mahukan Transformasi atau Reformasi? Adakah anda mahu hidup dengan turun ke jalanan untuk bersuara atau anda mahukan keselesaan seperti yang dinikmati sekarang diteruskan? Cth: Dapat BR1M setiap tahun



Tarikh Pembubaran Parlimen dan DUN Secara Automatik Pada yang belum tahu, foto di bawah menunjukkan tarikh pembubaran Dewan Undangan Negeri (DUN) setiap negeri. 
Manakala parlimen bubar secara automatik pada 30 April 2013 jika parlimen masih tidak dibubarkan sebelum tarikh tersebut bagi membolehkan PRU 13 dilangsungkan.
Elok umum awal-awal, senang sikit rakyat Malaysia yang merantau nak plan cuti untuk balik mengundi. 
Doa banyak-banyak supaya esok atau lusa PM akan umum tarikh bubar parlimen, kalau tak tunggu esok pulak, dan begitulah seterusnya ya? 
Ingatkan malam tadi nak umum tarikh pembubaran, tapi andaian meleset. Apapun bila tiba tarikh tersebut jadilah pengundi yang bijak. Bijak memilih negara bersih!!!!


Tepuk dada, tanya iman... Mana pilihan anda?


ATAU


Renung-renungkan............

No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive