Friday, August 16, 2013

PM @NajibRazak HENTAM DAP SAMPAI LIM KIT SIANG BISU!!! #NajibMyPM


Memang benar apa yang dikatakan PM kita, DAP ibarat telur dihujung tanduk dan ini secara terangnya menunjukkan mereka ialah parti yang tak layak memimpin jauh dibandingkan dengan Barisan Nasional.


Menurut SUMBER:
PM berkata, DAP adalah parti yang tiada kredibiliti kerana kononnya mengamalkan prinsip demokrasi namun pemimpin mereka tidak berani mengamalkan prinsip tersebut di dalam parti sendiri. 
Perdana Menteri berkata, ini kerana seramai 753 perwakilan DAP yang berhak hadir pada pemilihan Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) tidak dimaklumkan untuk hadir dan jumlah itu bukan suatu jumlah yang kecil. 
"Yang jadi satu tanda tanya kenapa sebuah parti seperti DAP yang selalu mewar-warkan mereka menjadi juara demokrasi dan prinsip tidak menyalahguna kuasa, tetapi bila sampai pemilihan dalam parti mereka tak sanggup melakukan perkara mengikut peraturan yang bersih," katanya. 
Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas merasmikan Majlis Sambutan Hari Peneroka Kebangsaan dan Pelancaran Pelan Integriti Felda serta Majlis Hari Raya 2013 di Felda Sungai Tiang di sini hari ini. 
Beliau mengulas mengenai keputusan DAP semalam yang akhirnya akur dengan arahan ROS untuk mengadakan pemilihan semula CEC. 


No comments:

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive