Thursday, August 22, 2013

TAJUDDIN PASIR SALAK TAK LAYAK JADI PEMIMPIN UMNO! SILA GUGURKAN SEGERA!


Tajuddin Pasir Salak ini pernah dibuang UMNO sebanyak 2 kali iaitu pada 1988 (selepas penubuhan UMNO baru), dia dibuang kerana dikatakan menyertai SEMANGAT 46, tapi pada tahun 1990 dia diterima semula.

Kali kedua pula pada tahun 1995, dikatakan terlibat dengan POLITIK WANG sebanyak RM 6 Juta. 3 tahun selepas itu  dia diterima balik menjadi ahli UMNO. 

Manusia seperti Tajuddin seeloknya dibuang segera dan digantikan dengan orang baru. Cukup! UMNO akan cacat dengan keperibadian yang ada pada Tajuddin!



Siapa tidak kenal Tajuddin...?

Tanya saja di Pasir Salak, hatta anjing jika boleh berbicara - anjing pun akan kata Tajuddin kaki judi, kaki mabuk, kaki betina, kaki rasuah. 

Saya berani berkata secara terang-terangan begini kerana maklumat yang saya perolehi bukan datang daripada orang lain sebaliknya daripada ahli akar umbi serta beberapa bekas-bekas kakitangan Tajuddin sendiri.

Malah Tajuddin pada tahun 1995 Tajuddin pernah dipecat oleh Majlis Tertinggi UMNO kerana terlibat dalam politik wang RM6 juta untuk merebut jawatan ketua bahagian Pasir Salak yang ketika itu disandang oleh Menteri Besar Perak, Tan Sri Ramli Ngah Talib sebelum diterima semula tanpa syarat pada tahun 1998 dan dipilih sebagai Timbalan Ketua Bahagian pada tahun 2000.

Aneh sungguh UMNO, ahli yang terlibat salah laku politik wang sebanyak RM6 juta pada awalnya dipecat selepas itu diterima semula tanpa syarat?

Tajuddin Ugut Ketua Cawangan!

Selain mengatur perjalanan politik anak-anaknya di mana anak lelaki diletakkan sebagai Ketua Pemuda UMNO dan Pengarah War Room Bahagian, anak perempuan sebagai Setiausaha Bahagian, menantu diletakkan pula sebagai SUS Pejabat Timbalan Menteri dan anak saudaranya Ramli pula sebagai pegawai khas parlimen.

Terbaru saya dimaklumkan beberapa Ketua Cawangan telah diugut oleh Tajuddin, menurut sumber salah seorang Ketua Cawangan tersebut dia diugut menerusi panggilan telefon oleh Tajuddin agar terus menyokong Tajuddin dan anak-anaknya. Jika terdapat mana-mana Ketua Cawangan yang ingkar kehendaknya cawangan tersebut tidak akan diberikan apa-apa peruntukkan.

Wowww..!!!

Daripada bahagian hingga ke pejabat Timbalan Menteri Tajuddin meletakkan kroninya, apakah Tajuddin sedang giat menyusun atur bagi memastikan tampuk pemerintahan negeri Perak dikuasai oleh anak beranaknya?

CREDIT TO YY

Orang macam ini Najib dengan ahli UMNO nak simpan?

1 comment:

Anonymous said...

Saya berharap perwakilan jangan undi parasit-parasit seperti dia dan Isa Samad dan calon-calon yang akhlak dan perbuatan yang tidak mencerminkan peribadi yang disanjungi. Perwakilan mesti bangkit!. Kuasa tranformasi di tangan kalian. Jangan jadi DAYUS!. Pilih lah calon yang jujur, ikhlas, berani mempertahankan hak bangsa, agama dan negara.UMNO perlu pimpinan berwawasan, akhlak yang baik, berani, bijak dan tak ikut cakap bini.. RASUAH ADALAH HARAM!

MY SLIDESHARE UPLOAD

Blog Archive